Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Kringloop Acht Plus Amersfoort

Op vrijdagmiddag rond 16.00 begaf onze roldeur het. Binnen een half uur een monteur ter plaatse die het probleem in no time oploste. Geweldige service, 100% tevreden!

Jan Slijkhuis

11-12-2018
11-12-2018
Als afsluiting van een grote verbouwing aan onze woning hebben we er nog voor gekozen om een terrasoverkapping te laten plaatsen. Heerlijk op een warme, toch een regenachtende zomeravond, buiten kunnen blijven zitten.
Na ook zeer tevreden te zijn over het plaatsen van een electrische garagedeur en een electrisch bedienbaar zonnescherm, was de keus snel gemaakt om de overkapping met een boven zonnescherm wederom door De Ruiter te laten plaatsen.
Overleg. advies, snelle levering en zeer vakkundige installatie behoort tot de service.

Peter de Lugt

3 december een glazen terrasoverkapping met onder zonnewering laten plaatsen over de hele breedte van de achtergevel
(6,80 m).
Vanaf de showroom tot en met de oplevering perfect geholpen.

Goed advies met oog voor details.
Monteurs werken erg netjes en tonen hun kwaliteit.

Zo doorgaan.

Fam R van Maarseveen

Deze zomer een mooie markies voor ons chalet laten aanmeten en plaatsen door de Ruiter zonwering waar wij erg tevreden over zijn. Echt een familiebedrijf wat professioneel te werk gaat met een... Deze zomer een mooie markies voor ons chalet laten aanmeten en plaatsen door de Ruiter zonwering waar wij erg tevreden over zijn. Echt een familiebedrijf wat professioneel te werk gaat met een uitgebreid assortiment. Wij raden dit De Ruiter zonweringbedrijf zeker aan !! 👍

Zeer vriendelijk en deskundig mensen die je te woord staan en helpen de juiste keuze te maken

A.Meulenberg

Geweldig bedrijf, die zijn afspraken nauwgezet nakomt. Vakbekwaam en vriendelijk personeel die alle werkzaamheden naar volle tevredenheid heeft uitgevoerd.

Afspraken nakomen en offertes die ruim op tijd ontvangen werden. De firma was snel en duidelijk telefonisch bereikbaar.

A. Tolboom

Na een goede uitleg in de showroom voor de firma Ruiter gekozen om een nieuwe zonwering te plaatsen. Alles is volledig naar tevredenheid verlopen, goed advies, levering volgens afspraak, montage in... Na een goede uitleg in de showroom voor de firma Ruiter gekozen om een nieuwe zonwering te plaatsen. Alles is volledig naar tevredenheid verlopen, goed advies, levering volgens afspraak, montage in overleg en volledig naar tevredenheid.
Alle afspraken zijn nagekomen, ook het ontbreken van somfy-box voor app bediening is nog dezelfde dag opgelost en geïnstalleerd.

Goed advies voor aanschaf en super tevreden over de vakkundigheid, vriendelijkheid en nette afwerking van de monteurs.

Bij de firma Ruiter een terrasoverkapping van het merk Pallazzo en zonnescherm van Markilux besteld.
Deze is volgens afgesproken leverweek gemonteerd door 3 zeer vriendelijke en vakbekwame monteurs.

klantvriendelijk, hardwerkend en zeer service gericht.

ik kan geen verbeterpunten ontdekken, hier kan menig bedrijf van leren!

R. Tielemans

Fijne benadering, goede uitleg en duidelijke offerte en snelle levering.
Correct personeel en levert ook goed en net werk af. Zeer tevreden.

Gewoon een goed bedrijf zoals het in mijn optiek ook hoort te zijn.

Heb ze niet kunnen ontdekken.

Fam. Baalman

Ondanks de regen hebben de mannen de glazen overkapping naar volle tevredenheid geplaatst.

Deskundige en vriendelijke monteurs.

Henk en Germa van den Berg

Wij hebben door Ruiter BV uit Barneveld onder onze overkapping een glazen schuifwand laten plaatsen wat ons geweldig bevalt. De montage is volledig naar wens uitgevoerd en de service is... Wij hebben door Ruiter BV uit Barneveld onder onze overkapping een glazen schuifwand laten plaatsen wat ons geweldig bevalt. De montage is volledig naar wens uitgevoerd en de service is uitstekend.
Wij genieten er vollop van en zijn uitermate tevreden over het eindresultaat.

De expertise bij zowel de aanschaf als montage.