Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Fam vd Broek

Garage deur geplaatst, vakkundig personeel, geen opmerkingen, dus goed!

Heldere communicatie, open bedrijfscultuur, klant is koning.

Hellingman

Om buiten te kunnen wanneer het zonovergoten maar te warm is en om buiten te kunnen zitten wanneer het regent zochten we een overkapping voor ons lastige maar prachtige terras. Zo kwamen we bij de... Om buiten te kunnen wanneer het zonovergoten maar te warm is en om buiten te kunnen zitten wanneer het regent zochten we een overkapping voor ons lastige maar prachtige terras. Zo kwamen we bij de Ruiter uit. Jullie hebben onze verwachtingen meer dan waargemaakt. Super! Een terraskamer erbij! En straks in het najaar de heater erbij aan?.

Inmiddels al meerdere producten aangeschaft!

Plissé hor
Raamdecoratie; houten lamellen
Plissé rolgordijnen
Overkapping met...
Inmiddels al meerdere producten aangeschaft!

Plissé hor
Raamdecoratie; houten lamellen
Plissé rolgordijnen
Overkapping met lamellen dak
Glazen schuifpui
Screens

Goede service, advies en klantvriendelijk!
Alles was netjes op tijd!
Keurige monteurs.

Fam. Westdijk.

Wij hebben glazen schuifwanden laten plaatsen door Ruiter. Alles is prima en op tijd geleverd en heel goed geplaatst.

De garantie is uitstekend. Op de glaswanden waren afdrukken zichtbaar die bij de productie waren ontstaan.
Ruiter heeft dit keurig opgelost ,want er zijn zonder problemen allemaal nieuwe glaswanden geplaatst.
Nogmaals hartelijk dank.

Jan en Hanneke

Wij hebben donderdag een overkapping gekregen van Ruiter BV deuren en zonwering Barneveld. Wij zijn erg blij met de overkapping het ziet er mooi uit!!? De monteurs kwamen op de aangegevdn tijd en... Wij hebben donderdag een overkapping gekregen van Ruiter BV deuren en zonwering Barneveld. Wij zijn erg blij met de overkapping het ziet er mooi uit!!? De monteurs kwamen op de aangegevdn tijd en werkten goed door. Zoals het met Raymond was doorgesproken zo werd het ook gedaan!! Ze denken goed mee, zowel Raymond als dd monteurs. VN ons krijgen ze een 10. Erg tevreden!!

Goede communicatie , ze luisteren goed en voeren het goed uit.

A.A. van der Hurk

Aankoop en plaatsing garage roldeur van Hörmann. Wij wilden onze garage kanteldeur vervangen door een roldeur. Wij hebben een prima advies gekregen bij ons bezoek aan Ruiter. En daarna een order... Aankoop en plaatsing garage roldeur van Hörmann. Wij wilden onze garage kanteldeur vervangen door een roldeur. Wij hebben een prima advies gekregen bij ons bezoek aan Ruiter. En daarna een order geplaatst. Bij het inmeten een goed advies gekregen ten aanzien van de afwerking met een profiel. Na een plaatsing was er een probleem met de deur en dit is binnen een week prima opgelost. Zowel de verkoper als de monteurs streven naar levering van prima kwaliteit.

Vriendelijk, vakkundig personeel, klantgericht.

M. Bakker-Boone

Mijn buren en ik wilden één mooi strak zonweringsysteem, dat past bij ons huis, dat een stoere uitstraling heeft van steen, hout en aluminium. Eerder had ik ervaren hoe de eerder door hen bevestigde... Mijn buren en ik wilden één mooi strak zonweringsysteem, dat past bij ons huis, dat een stoere uitstraling heeft van steen, hout en aluminium. Eerder had ik ervaren hoe de eerder door hen bevestigde rolluiken prima dienst deden, dus Ruiter gebeld en om advies gevraagd. We hebben nu een prachtig aluminium lamellensysteem, dat goed dienst doet als zonwering, waarbij je toch naar buiten kan kijken. Een ervan begon wat te kermen bij omhoog en omlaag gaan, maar dat is heel snel door een van de monteurs opgelost. Puik!

Zelf met creatieve oplossingen komen. Monteurs werken snel en secuur. Op mails wordt binnen een dag gereageerd. Er wordt gestreefd naar hoge kwaliteit. En dat leveren ze dus ook.

Geen.

R van den berg

Perfect!

Klantvriendelijk, meedenkend met de klant plus dat er veel mogelijkheden zijn!

van Delen

Screen besteld voor onze terrasoverkapping. Zeer tevreden met de vakkundige service van Ruiter!

Uitstekende service en snelle levering/montage!

Eline van de Craats

Prachtige markies besteld, snel geleverd en vakkundig gemonteerd. Zeer tevreden!

Persoonlijk en erg vriendelijk geholpen zowel in de showroom als thuis door de monteurs, dik tevreden.