Daphne

Virtual classroom is waardeloos met Vitero, absoluut een slecht syteem. Fysieke locaties waar ik voor gekozen had zijn nooit doorgegaan, moest uitwijken naar Utrecht.
Les inhoud was verouderd...
Les inhoud was verouderd en stond vol fouten. De ene docent kwam wel terug op vragen via mail of app maar 2 docenten hebben nooit iets laten horen. Veel examens waren niet op de lesstof gebaseerd. Je hoefde niet eens alle lessen te volgen om examen te kunnen doen. Ik vind het een dure opleiding voor wat je er voor krijgt.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dank je wel voor het achterlaten van jouw review, Daphne. Jammer om te lezen dat je technische problemen ondervond. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring. We... Dank je wel voor het achterlaten van jouw review, Daphne. Jammer om te lezen dat je technische problemen ondervond. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring. We zullen ook je feedback wat betreft de lesinhoud met ons meenemen. Excuses voor dit ongemak en bedankt dat je de moeite hebt genomen jouw aandachtspunten met ons te delen.

Lian

Goede opleiding, alleen de module financieel inzicht had ik graag voor de module periode afsluiting en belastingaangifte gehad. Omdat bij financieel inzicht zaken behandeld worden die je eigenlijk... Goede opleiding, alleen de module financieel inzicht had ik graag voor de module periode afsluiting en belastingaangifte gehad. Omdat bij financieel inzicht zaken behandeld worden die je eigenlijk nodig hebt bij periode afsluiting en belastingaangifte.

Beoordeling locatie heb ik 1 ster gegeven, omdat ik online de cursus heb gevolgd, kan ik dit dus niet goed beoordelen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! We zullen je feedback verder intern meenemen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Scheidegger Opleidingen

De inhoud van de les daar heb je niks aan in de praktijk. Het is een rommelige opleiding. Al meerdere klachten ingediend tijdens de studie maar helaas nooit een reactie op gehad.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Lotte

De docenten waren wisselend. De ene was meedenkend en behulpzaam betreft de eindopdracht, terwijl een andere docent zich hier niet mee wilde bemoeien.
Sommige docenten waren theoretisch en...
Sommige docenten waren theoretisch en klassikaal, betrok iedereen erbij, terwijl een andere docent de klas een beetje huiswerk liet doen en aanwezig was voor vragen. Geen/weinig klassikaal.
De ene locatie was makkelijk te bereiken met openbaar vervoer, de andere locatie slechter.
Er was 1 locatie was drinken en lunch was inbegrepen. Bij de overige locaties moest je hier zelf voor betalen. Het was handig geweest om het onderdeel Computervaardigheden als eerste module te laten plaatsvinden. Dit kon je dan weer goed gebruiken tijdens de volgende modules en vooral de moduleopdrachten. Nu was Computervaardigheden de laatste module in de reeks.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Beste Lotte, dankjewel voor het achterlaten van je review en het delen van je feedback betreffende de locatie, module en docenten. We waarderen dit enorm omdat het ons helpt om onze diensten te... Beste Lotte, dankjewel voor het achterlaten van je review en het delen van je feedback betreffende de locatie, module en docenten. We waarderen dit enorm omdat het ons helpt om onze diensten te verbeteren en zullen je feedback met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden was over de opleiding en je de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Renate

De locatie was de laatste keer beneden niveau, zie ook mijn vorige evaluaties. Trainers waren wisselend wat niveau betreft. Zie mijn vorige evaluaties. De tweede trainer was ronduit slecht.
De locatie was de laatste keer beneden niveau, zie ook mijn vorige evaluaties.
Ik mis de praktijk en de aansluiting van de modules op elkaar.

Wat gebeurd er met deze evaluaties. Ik heb nog nooit een reactie gehad.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Beste Renate, bedankt voor het achterlaten van je review. We waarderen je feedback betreffende de docent, lesinhoud en locatie en zullen deze feedback met ons meenemen ter verbetering van onze... Beste Renate, bedankt voor het achterlaten van je review. We waarderen je feedback betreffende de docent, lesinhoud en locatie en zullen deze feedback met ons meenemen ter verbetering van onze opleiding. We hopen dat je de opleiding desondanks als leerzaam hebt ervaren.

Magdalena

Geachte meneer, mevrouw,

Programma en boeken van alle 3 modulen vind ik het goed geregeld.
Geachte meneer, mevrouw,

Programma en boeken van alle 3 modulen vind ik het goed geregeld.
Wat een leuke docenten van logistiek management en praktisch leidinggevende. Ze hebben mij gemotiveerd om te leren.

Bij moduul 3 inkoop is niet goed gegaan, lessen waren helemaal niet voorbereid door docent. Hij pakte vragenlijst en opdrachten en zo hele lees ging door met alleen opdrachten te bespreken. Totaal geen voorbereiding. Dat is een leuke manier om les te geven maar niet elke les.
Ik zal ook leuk vinden korte filmpjes met praktijk oefeningen willen zien en een uitleg met zijn eigen beelden.
Hij heeft mijn zo demotiveert dat ik had besloten bij zijn lessen niet meer aanwezig te zijn. Boek lezen en antwoorden laten zien was het zelfde.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Beste Magdalena, allereerst bedankt voor je waardevolle feedback! Dit helpt ons enorm om onze diensten te verbeteren en we zullen je feedback betreffende de manier van lesgeven zeker met ons... Beste Magdalena, allereerst bedankt voor je waardevolle feedback! Dit helpt ons enorm om onze diensten te verbeteren en we zullen je feedback betreffende de manier van lesgeven zeker met ons meenemen.

Annet

Ik vind/vond het leuk om de lessen te volgen, alleen de manier waarop ik de opdrachten moest inleveren was mij niet echt duidelijk. Weet dus ook niet of ik nu echt alle opdrachten tot op heden goed... Ik vind/vond het leuk om de lessen te volgen, alleen de manier waarop ik de opdrachten moest inleveren was mij niet echt duidelijk. Weet dus ook niet of ik nu echt alle opdrachten tot op heden goed heb ingeleverd. Wordt daar niet echt goed van op de hoogte gehouden. Moet ook wel zeggen, dat dit de 1e keer was dat ik online-training heb gevolgd. Wel fijn eigen tijd indelen, maar minder contact met medestudent/docent om dingen te kunnen vragen/overleggen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hallo Annet, bedankt voor het delen van je review. Via e-connect kun je je opdrachten inleveren. Je studiebegeleider staat ten alle tijden voor je klaar om je te assisteren met al je vragen. Ook heb... Hallo Annet, bedankt voor het delen van je review. Via e-connect kun je je opdrachten inleveren. Je studiebegeleider staat ten alle tijden voor je klaar om je te assisteren met al je vragen. Ook heb je altijd een docent tot je beschikking om vragen te stellen over de lesinhoud. Als wij de status van de opdrachten voor je na mogen kijken, contacteer ons dan alsjeblieft via één van onze social media kanalen.

Pietje

Ik vond de leraar niet zo goed ipv lesgeven is het meer oplezen weinig feedback erg chaotisch allemaal.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Beste Pietje, allereerst bedankt voor je waardevolle feedback! Dit helpt ons enorm om onze diensten te verbeteren en we zullen je feedback betreffende de manier van lesgeven zeker met ons meenemen.... Beste Pietje, allereerst bedankt voor je waardevolle feedback! Dit helpt ons enorm om onze diensten te verbeteren en we zullen je feedback betreffende de manier van lesgeven zeker met ons meenemen.
Scheidegger Opleidingen

Ik vind het jammer dat niet altijd in de lessen behandeld werd wat er vooraf behandeld zou worden. Doordat er veel gesproken werd door de docent over praktijkervaring, werden sommige onderdelen niet... Ik vind het jammer dat niet altijd in de lessen behandeld werd wat er vooraf behandeld zou worden. Doordat er veel gesproken werd door de docent over praktijkervaring, werden sommige onderdelen niet behandeld. Ook vind ik de wijze van lesgeven niet heel prettig. Een meer interactieve les zou veel leuker en beter zijn, aangezien de stof dan beter blijft hangen. Om deze reden heb ik bij mijn volgende opleiding gekozen voor op locatie ipv online. Ik vond ook in de avonduren nog zo lang achter de pc zitten niet prettig.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hallo, allereerst bedankt voor het achterlaten van je review. We kunnen ons voorstellen dat je bij je volgende opleiding ervoor gekozen hebt deze op locatie te volgen omdat je meer interactie in de... Hallo, allereerst bedankt voor het achterlaten van je review. We kunnen ons voorstellen dat je bij je volgende opleiding ervoor gekozen hebt deze op locatie te volgen omdat je meer interactie in de les wenst te zien. We zullen je punten van feedback met ons meenemen en wensen je alvast veel succes met je volgende opleiding!

Marja

Ik vind het een beetje raar dat er verder geen contact is over de opleiding. Door omstandigheden ben ik nu bij hoofdstuk 3. Ik heb geen idee of er ook online lessen waren, had ik dat ergens kunnen... Ik vind het een beetje raar dat er verder geen contact is over de opleiding. Door omstandigheden ben ik nu bij hoofdstuk 3. Ik heb geen idee of er ook online lessen waren, had ik dat ergens kunnen vinden?
Ik snap best dat ik een online cursus volg, maar het was toch wel prettig geweest dat er bij start of halverwege een keer een contact moment was geweest.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hallo Marja, allereerst bedankt voor het achterlaten van je review. We willen je adviseren om de lesplanning via e-connect te bekijken. Ook wanneer je een e-learning volgt, zou je alsnog meerdere... Hallo Marja, allereerst bedankt voor het achterlaten van je review. We willen je adviseren om de lesplanning via e-connect te bekijken. Ook wanneer je een e-learning volgt, zou je alsnog meerdere contactmomenten moeten hebben met je docent om na te gaan of er vragen zijn over de lesinhoud en je te begeleiden bij je studie. Het spijt ons te horen dat dit niet het geval was en we zullen verder onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.