Ik vond het een leerzame en leuke opleiding!

Ik vond het een leerzame en leuke opleiding!

De moduleopdrachten vond ik fijn om te doen. Hierdoor blijft de kennis goed hangen. Veel fijner dan een traditionele examen id vorm van een toets.

Ik vond de lessen ook leerzaam. Erna gaf duidelijk uitleg en leuke voorbeelden vanuit haar eigen ervaringen in het werkgebied.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Henriëtte

Het behalen van deze module geeft mij de mogelijkheid om te solliciteren als medisch secretaresse. Het heeft mijn horizon verbreed. Een gedegen opleiding met een standvastige lerares.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Henriëtte! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Geertje

De docent was zeer ervaren en heeft de lesstof op een fijne manier gebracht. het was leuk om de cursus te volgen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Geertje! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Was te doen

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Rens

Ik heb overigens pas slechts 1 module gevolgd binnen deze opleiding.
De tweede module rond ik binnenkort (over een maand) af.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Rens.

Niek

Lesinhoud van de eerste en tweede module lijken veel te veel op elkaar. Inhoud van het lesmateriaal valt me ook tegen, had meer diepgang verwacht.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Niek! We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...

Desiree

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om horen, Desiree! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Susan

Zeer interessant en sluit goed aan bij mijn praktijk.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Scheidegger Opleidingen

Zelf heb ik de opleiding onderwijsassistent afgerond, en deze opleiding paste er perfect bij. Ik vond het jammer dat er alleen verslagen moesten worden gemaakt, want juist in de praktijk leer je het... Zelf heb ik de opleiding onderwijsassistent afgerond, en deze opleiding paste er perfect bij. Ik vond het jammer dat er alleen verslagen moesten worden gemaakt, want juist in de praktijk leer je het meest.
Zelf werk ik 5 dagen in de week, dus het was wel aanpoten om het verslag af te krijgen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Verder zullen we je feedback intern met ons meenemen wat betreft je ervaring met de verslagen. Bedankt voor het delen van je beoordeling.... Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Verder zullen we je feedback intern met ons meenemen wat betreft je ervaring met de verslagen. Bedankt voor het delen van je beoordeling.

esmee

Duidelijke Lessen, fijne leraar.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat ontzettend fijn om te lezen! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!