Prima!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Feyona

Ik vond de opleiding echt heel erg interessant. Helaas heb ik wel het idee dat de examens niet helemaal aansluiten op het lesmateriaal. Daarnaast worden er ook veel grammatica fouten gemaakt in het... Ik vond de opleiding echt heel erg interessant. Helaas heb ik wel het idee dat de examens niet helemaal aansluiten op het lesmateriaal. Daarnaast worden er ook veel grammatica fouten gemaakt in het examen, erg slordig.

Ik vond het vervelend om bij mijn laatste module te vernemen dat deze niet online plaats zou vinden. Dit had ik graag bij aanmelding te horen gekregen i.p.v. 3 weken voor de startdatum.

De lesinhoud is interessant. Soms zijn de bijgevoegde documenten wat verouderd, maar in principe gewoon prima.

De online leeromgeving is duidelijk. Voor de module opdracht zou ik dit nog wat duidelijker maken. Wellicht een handout of PDF i.p.v. een lange lap tekst op de welkomst pagina. Daarnaast vind ik dat het MBO Utrecht een mooie locatie is voor de lessen, echter vind ik het schandalig dat er op de zaterdag geen lunch bij was inbegrepen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hoi Feyone, wat jammer om te lezen dat de examens niet aansluiten op het lesmateriaal en je grammatica fouten hebt gevonden. We zullen je feedback intern met ons meenemen. Verder vinden wij het fijn... Hoi Feyone, wat jammer om te lezen dat de examens niet aansluiten op het lesmateriaal en je grammatica fouten hebt gevonden. We zullen je feedback intern met ons meenemen. Verder vinden wij het fijn om te lezen dat je de opleiding als interessant hebt ervaren.

Ilse

Opleiding sluit goed aan bij mijn huidige werk (begeleiden van ouders/kinderen met een LVB, gedragsproblemen).
Om op schema te blijven lopen qua studiedata heb ik er zelf behoorlijk wat studie uren per week in moeten stoppen. Ik besteedde zo'n 8-10 uur per week aan de studie (theorie en opdrachten).
Persoonlijk had ik zelf meer verwacht/gehoopt op meer praktische methoden die ik toe kon passen. Dit onderdeel komt wel aan bod tijdens de opleiding, maar ik had er van tevoren meer van verwacht. Dit viel mij dus wel wat tegen in mijn verwachtingen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hi Ilse, bedankt voor je review. Dat kunnen wij ons goed voorstellen dat je hier heel wat tijd in moest steken. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met...
Scheidegger Opleidingen

Wat ik vond van de opleiding. De moduleopdrachten volgorde was niet juist. Uitleg over hoe je een moduleopdracht schrijft kreeg ik pas in module 2. De docenten hebben de juiste kennis.

Angelique

Voor de module Officemanagement zijn de boeken veel te oud: Het Nieuwe werken van 2013 en Effectieve management ondersteuning van 2016. Hierdoor is veel informatie achterhaald en verouderd. Dit... Voor de module Officemanagement zijn de boeken veel te oud: Het Nieuwe werken van 2013 en Effectieve management ondersteuning van 2016. Hierdoor is veel informatie achterhaald en verouderd. Dit geldt ook voor artikelen tijdens de lessen; graag aandacht hiervoor. Daarbij vond ik het laatste boek niet echt bij de moduleopdracht passen; daar had een boek over social media beter bij gepast, want daarover moet nl. een advies geschreven worden.
De module Officemanagement verdient aandacht op het gebied van actualiteit.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...
Scheidegger Opleidingen

De opleiding was interessant. Twee modules gericht op de praktijk.
De opleiding was interessant. Twee modules gericht op de praktijk.
Wat ik vervelend vond was dat al mijn modules niet konden plaatsvinden op de momenten/plaatsen die mijn voorkeur hadden. Dit hoorde je voor elke module, wel op tijd. Maar vond ik erg vervelend.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Miranda

Met het uitgebreide studiemateriaal en met online informatie zoeken heb ik mijn beide moduleopdrachten prettig kunnen schrijven.
Ook de duidelijke feedback die ik van allebei mijn online...
Ook de duidelijke feedback die ik van allebei mijn online leraren kreeg tijdens de verschillende lessen heeft hier aan bijgedragen.
Tijdens allebei de modules heb ik de ervaring gehad dat ik opgedane kennis direct kon toepassen in de praktijk.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hoi Mirande, wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Scheidegger Opleidingen

De cursus heeft me veel opgeleverd. Alleen de teksten waren zeer slecht in het Nederlands vertaald.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Jan-Willem

Niet iedere docent was even prettig om te volgen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Jammer om te lezen, dat je niet tevreden bent over al onze docenten. We zullen je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. Bedankt voor je review!

Chavelli

Het was leuk, interessant, afwisselend om te volgen. Ik vind wel als je de pabo hebt gedaan dat het na heel wat jaren, weer dingen opfrist. Het grootste gedeelte is wel stof wat je daar ook gewoon... Het was leuk, interessant, afwisselend om te volgen. Ik vind wel als je de pabo hebt gedaan dat het na heel wat jaren, weer dingen opfrist. Het grootste gedeelte is wel stof wat je daar ook gewoon al krijgt dus als je net van de pabo af komt, is het denk ik saai omdat je het net op de pabo hebt gehad.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!