Irma

Voor de eerste 2 modules waren ieder 2 bijeenkomsten. Dat is eigenlijk best wel weinig om alle stof goed te behandelen. Er werd een beetje doorheen gevlogen.
Bij mijn eerste module werd niet...
Bij mijn eerste module werd niet echt goed uitgelegd wat nu de bedoeling is met het maken van de examenmodule. Dat ging ook niet goed. Dat is heel jammer en heeft veel frustratie veroorzaakt. En nu nog steeds niet in orde. 2x gezakt en 2x verschillende commentaren.
Het was mij trouwens niet bekend dat er een module opdracht geschreven moest worden.
Nu doe ik de laatste module via e-connect. Er waren niet genoeg aanmeldingen voor klassikale bijeenkomsten. Docente heeft al contact opgenomen en ik ben er nog aan beginnen. Eerst module 2 afhandelen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je feedback, Irma. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Irma. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Conny

Ik vond de opleiding, cq trainingen meer toebehoren bij een opfriscursus voor werkenden in de branche. Het was meer overal een plukje van mogen proeven, zoals notuleren ( inhoudelijk geen lesstof in... Ik vond de opleiding, cq trainingen meer toebehoren bij een opfriscursus voor werkenden in de branche. Het was meer overal een plukje van mogen proeven, zoals notuleren ( inhoudelijk geen lesstof in geleerd) te weinig klassikale lessen om vakkundig goed op te pakken, een onpraktisch e-connect site waar ik en velen niet gecharmeerd van zijn. Het was een gemis aan computervaardigheden als start, deze waren zeker nodig in Excel. PowerPoint en werken met Outlook365 om de tools te kunnen gebruiken. Ik hoop en ga ervan uit dat het volgen van deze opleiding/cursus mij een breder perspectief gaat bieden in het vinden van een toekomstige baan elders.
De docenten alle lof, naast hun baan ook nog praktisch en heldere lesstof geven, top.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Conny! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Marijke

Nuttige module, heel praktisch en meteen toe te passen in het werk

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!
Scheidegger Opleidingen

Ik vind dat de lesstof heel goed aansluit op mijn praktijkervaring stage poli interne vu medisch centrum. Ook over de docenten ben ik heel tevreden. Ik kan altijd terecht bij ze met vragen en ook... Ik vind dat de lesstof heel goed aansluit op mijn praktijkervaring stage poli interne vu medisch centrum. Ook over de docenten ben ik heel tevreden. Ik kan altijd terecht bij ze met vragen en ook Scheidegger heeft een hele goede service ze zijn altijd bereid mijn vragen naar tevredenheid te beantwoorden dat geldt ook voor de praktijkbegeleiders.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is erg fijn om te lezen! We zullen je compliment aan de docenten intern doorzetten.
Bedankt voor je review.

Karin

Ik heb de opleiding als zeer waardevol ervaren. Het was een heftige periode en merk dat de combinatie werken/leren/privé soms heftig was (zeker in coronatijd!), mijn opleiding sluit precies aan bij... Ik heb de opleiding als zeer waardevol ervaren. Het was een heftige periode en merk dat de combinatie werken/leren/privé soms heftig was (zeker in coronatijd!), mijn opleiding sluit precies aan bij mijn werkveld. Ik heb het roer omgegooid en ben een hele andere beroepstak ingeslagen, hierdoor ben ik aan het werk gegaan voor een voor mij onbekende maar zeer interessante omgeving. In mijn werk ben ik gelijk in het diepe gegooid en kreeg veel vertrouwen, dit in combinatie met het e-learning traject maakte dat ik het best heel pittig vond. Helaas was er voor mij in de omgeving geen mogelijkheid om klassikaal les te krijgen, in een aantal situaties heb ik dit wel gemist en kostte mij dit extra energie om uit te zoeken.
Ik heb Scheidegger als prima ervaren, met vragen kreeg ik altijd gelijk iemand aan de lijn die met mij mee ging kijken of meedacht.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hi Karin, fijn om te lezen dat je de opleiding als zeer waardevol hebt ervaren. Hier zijn we erg blij mee! Verder begrijpen we heel goed dat het een zware periode is geweest, maar erg fijn dat je... Hi Karin, fijn om te lezen dat je de opleiding als zeer waardevol hebt ervaren. Hier zijn we erg blij mee! Verder begrijpen we heel goed dat het een zware periode is geweest, maar erg fijn dat je dit zo goed hebt opgepakt. Bedankt voor je feedback.

Desiree

De docent was heel inspirerend

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Desiree! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Rommert

Computer basisvaardigheden is een echte aanrader voor iedereen met weinig tot geen computerkennis

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat goed te lezen, Rommert. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Scheidegger Opleidingen

Prima opleiding met uitstekende docent op locatie welke goed bereikbaar is met voldoende parkeerplaatsen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding en de parkeergelegenheid. Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Saskia

Ik vond het heerlijk om de opleiding via e-learning te doen. Wel les van een docent, maar niet de reistijd. Ik vond de leraren prima les geven. De een had wel iets meer verstand van de... Ik vond het heerlijk om de opleiding via e-learning te doen. Wel les van een docent, maar niet de reistijd. Ik vond de leraren prima les geven. De een had wel iets meer verstand van de online-omgeving dan de ander, maar dat was prima te communiceren. Ik heb nu nog 1 les voordat ik examen heb, maar denk wel dat ik deze humoristische leraar die ik nu heb ga missen. Ik heb erg veel geleerd van deze opleiding

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Saskia! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Scheidegger Opleidingen

Lesinhoud en lesmateriaal prima en opntijd geleverd. De docent ook goed maar onduidelijk in uitleg of geen uitleg waarom een correctie gemaakt wordt. Geen verdere toelichting, dat is jammer want is... Lesinhoud en lesmateriaal prima en opntijd geleverd. De docent ook goed maar onduidelijk in uitleg of geen uitleg waarom een correctie gemaakt wordt. Geen verdere toelichting, dat is jammer want is niet leerzaam.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback! We zullen je feedback met ons meenemen en intern doorzetten. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...