Viviënne

Ik vond de opleiding interessant. Deze bestond uit 2 modules, maar ik had het zelf fijner gevonden om eerst de module over Eventmanagement te volgen omdat het voor mij allemaal nieuw is. Als ik... Ik vond de opleiding interessant. Deze bestond uit 2 modules, maar ik had het zelf fijner gevonden om eerst de module over Eventmanagement te volgen omdat het voor mij allemaal nieuw is. Als ik daarna de module Leidinggeven had gedaan was het voor mij al iets duidelijker in welke context ik alles kon plaatsen. Ik vond de locatie van de module Leidinggeven in Nieuwegein weinig inspirerend. De online leeromgeving bij de andere module is prima. Hoewel mijn voorkeur toch echt uit gaat naar klassikaal les of online les. Je moet jezelf écht motiveren om aan de gang te gaan omdat je soms wat minder de druk voelt die je van een docent wel krijgt. Ik vond de docent van de online module wel prettig, Ineke reageerde heel snel waardoor je wel het gevoel kreeg dat je opdrachten gelezen werden. De feedback was ook waardevol. De docent van Leidinggeven was tijdens de lessen vooral informatie aan zenden, ik vond dat er weinig ruimte was voor eigen inbreng of discussie. We hebben vooral tijdens de pauze van elkaar geleerd toen we daar bespraken wat een ieder eigenlijk deed.

De balans werk/privé vond ik in de online module minder goed dan de klassikale lessen. De klassikale lessen kennen iets meer tijd tussen de lessen waardoor ik minder het gevoel had dat alles 'snel' af moest. De lessen online volgden elkaar snel op waardoor ik het ook soms door de combinatie met werk niet voor elkaar kreeg de planning te volgen. Geen ramp, het kan op je eigen tempo, maar ik vind het prettig om houvast te hebben.

De lesinhoud vond ik heel passend voor beide modules, ik heb er veel van geleerd en ik pluk er absoluut de vruchten van op mijn werk tijdens het organiseren van events. Het doet je stilstaan bij dingen waar je zelf niet eerder aan dacht.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is waardevolle feedback, Viviënne. Dankjewel hiervoor! Dit helpt ons enorm bij het verbeteren van onze manier van lesgeven, lesmethodes en locatie. We hopen je snel weer terug te zien in de... Dat is waardevolle feedback, Viviënne. Dankjewel hiervoor! Dit helpt ons enorm bij het verbeteren van onze manier van lesgeven, lesmethodes en locatie. We hopen je snel weer terug te zien in de klas!
Scheidegger Opleidingen

Goed te combineren met werk. Lerares is betrokken met de voortgang. De materialen zijn ook goed.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Fijn te lezen dat de opleiding goed te combineren is met je werk. Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met vriendelijke...

Marleen

De docent had erg veel kennis en kon dit goed overbrengen: hulde!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Marleen! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Chantal

X

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Chantal!
Scheidegger Opleidingen

De opleiding sluit, op de module leiderschap en HRM na, zeer aan op de praktijk. Ik heb veel mogen leren van de opleiding vooral van de module arbeidsrecht,

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Ties Bertus

De opleiding was zeer interessant en verrijkt mijn kennis aanzienlijk. Had zelf niet verwacht dat er bij management zoveel komt kijken. De Vitaro online omgeving heeft helaas vaak problemen met het... De opleiding was zeer interessant en verrijkt mijn kennis aanzienlijk. Had zelf niet verwacht dat er bij management zoveel komt kijken. De Vitaro online omgeving heeft helaas vaak problemen met het geluid. De docente was niet hoorbaar waardoor we 2 avonden moesten overschakelen naar MS Teams. E-Connect daarentegen werkt probleemloos. Alles bij elkaar zeer tevreden over Scheidegger. Zeer kundige en gemotiveerde docenten die weten waarover ze praten!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hallo Ties, fijn te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak met de Vitero omgeving. Het kan voorkomen dat er technische storingen zijn waardoor een les... Hallo Ties, fijn te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak met de Vitero omgeving. Het kan voorkomen dat er technische storingen zijn waardoor een les misschien niet soepel verloopt. Uiteraard nemen wij dit mee in de feedback om te kijken hoe we de online leeromgeving kunnen verbeteren.

Laura

Opleiding sluit aan bij mijn wensen, fijne opdrachten die je goed in de praktijk kan uitvoeren. Het lesmateriaal is duidelijk en leest heel fijn weg. Kortom, aanrader!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat goed te horen, Laura. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Sandra

Fijne docent met goede sheets, goed benaderbaar, ook na de les. Te combineren met privé. Meer basisinzicht over projecten, vergaderen, organisatie, leiderschap, je eigen rol. Maar, matige boeken,... Fijne docent met goede sheets, goed benaderbaar, ook na de les. Te combineren met privé. Meer basisinzicht over projecten, vergaderen, organisatie, leiderschap, je eigen rol. Maar, matige boeken, niveau (te) laag, geen mogelijkheid tot halen lunch op locaties (Verkeersacademie/MBO Utrecht).

Met vriendelijke...

Een hele uitgebreide training

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!