De opleiding is lastig voor iemand zonder werkervaring in dit vak. Covid-19 maakte het nog moeilijker, want er werden veel minder lessen aangeboden en het was online. De modules worden zonder vaste... De opleiding is lastig voor iemand zonder werkervaring in dit vak. Covid-19 maakte het nog moeilijker, want er werden veel minder lessen aangeboden en het was online. De modules worden zonder vaste volgorde gevolgd, dit vond ik raar en belemmerde mij ook, omdat er in het examen van de eerste module van mij verwacht werd dat ik informatie al wist die ik pas in de derde module kreeg.
De docenten en het werkboek waren goed, maar de manier waarop de opleing is ingedeeld is niet logisch en benadeeld de student.

Ik vind de opleiding zelf erg leuk maar alles erom heen vind ik teleurstellend. Ik had klassikaal les aangevraagd en snap uiteraard dat het niet kon vanwege de covid regels. We hadden dan zelf de... Ik vind de opleiding zelf erg leuk maar alles erom heen vind ik teleurstellend. Ik had klassikaal les aangevraagd en snap uiteraard dat het niet kon vanwege de covid regels. We hadden dan zelf de keuze en ik koos voor online les. De begeleiding van de leraren zijn echt minimaal, soms duurde het minimaal 2 weken voor ik antwoord had op een vraag, bij de derde module heb ik helemaal niets vernomen van de leraar.

Bij het niet halen van de tweede module heb ik mail contact gehad omdat ik vond dat er dingen onduidelijk waren en er niemand was die duidelijkheid kon geven. Ik heb daarbij aangegeven dat ik de begeleiding slecht vond en daar is niet op in gegaan.

Ik ben nog niet klaar nu en zal er ook extra geld tegen aan moeten gooien om de examens te halen.

Kortom ik vind het allemaal erg zonde van mijn geld.

Ramona

De module office management is niet wat ik er van verwacht had, docent erg vriendelijk, echter lesmateriaal sterk verouderd, items welke wel in de brochure staan niet in de modules naar voren... De module office management is niet wat ik er van verwacht had, docent erg vriendelijk, echter lesmateriaal sterk verouderd, items welke wel in de brochure staan niet in de modules naar voren gekomen, en examenbeoordeling heb ik een bewaar op in moeten dienen omdat deze feitelijk incorrect is.

Daarnaast sluit de examen opdracht over social media totaal niet aan bij een opleiding over office management.
Ik heb mijn leerdoelen niet behaald.

De telefoon 1x over laten gaan en dan een e-mail sturen dat 'we je niet konden bereiken'
je inschrijven voor HBO en vervolgens zien dat je MHBO doet, samen met MBO studenten met dezelfde moeilijkheidsgraad
niet elke docent heeft een ppt bij de online lessen
bij 70% goede antwoorden met de hakken over de sloot een module halen
ik kan niet met een goed hart deze opleiding aanraden aan anderen

Prima leerstof. Koste wel meer tijd dan de vorige module. Moest ook best lang wachten op reactie van de leraar wat ik wel verveld vond.

Lesmateriaal goed, Locaties top, docenten wisselend.
k heb genoten van de opleiding.

Robin

Een leerzame opleiding waar ruimte is voor voorbeelden uit eigen praktijk. In verband met Corona de opleiding online gevolgd. Docenten moesten hier ook hun weg in vinden en hebben dit goed... Een leerzame opleiding waar ruimte is voor voorbeelden uit eigen praktijk. In verband met Corona de opleiding online gevolgd. Docenten moesten hier ook hun weg in vinden en hebben dit goed volbracht. De online classroom had zo nu en dan wat storingen, maar dit ligt buiten de macht van de docent.

Monique

De naam geeft aan Medische terminologie maar daar wordt toch voor een groot deel aan voorbij gegaan. Ik vond de eindopdracht ook wel heel eenvoudig. Niet erg maar ik had dan toch meer inhoud verwacht.

Hilda

Ik vond het een zeer plezierige manier van leskrijgen via virtual classroom. Hele gedreven en aardige docenten, altijd bereid te helpen en stonden open voor de ervaringen van de leerlingen.