Ik heb de opleiding als prettig en interessant ervaren. Nu zoeken naar een baan...

De lessen waren online duidelijk te volgen. De virtual classroom is een goede uitkomst voor de lessen.
De opdrachten voor/van de lesstof moest voorbereid zijn, maar de docent nam daarnaast ook de gehele stof nog helemaal door. Dat was soms wel eens wat ' vertragend' maar op die manier werd alles wel heel goed aangestipt.

Ik heb de lessen als heel prettig ervaren. De lesstof werd heel duidelijk behandeld en de docenten spreken ook echt vanuit ervaring. Dit maakt het heel inzichtelijk.

Vanessa

Lessen waren leuk en onderhoudend, veel contact met medestudenten was heel prettig. Online omgeving werkte vaak prima, soms waren er wat geluidsproblemen.

Online training gevolgd. Contact met medestudenten en docenten verliep prima, ondanks een online omgeving.

Studiemateriaal en inhoud van de lessen sluiten aan bij de praktijk. Met de...

Studiemateriaal en inhoud van de lessen sluiten aan bij de praktijk. Met de voorbereidingen (huiswerk) voor de volgende les was ik gemiddeld 8 tot 10 uren kwijt. Het tempo in de (online) lessen ligt best hoog.

De theorie leert je wat medewerkers beweegt en hoe je hier vanuit HR op in kunt spelen. De module arbeidsrecht geeft je een basis om wetten en cao te interpreteren, uit te leggen en toe te passen. Ook leer je een langetermijnvisie voor HR op te stellen die aansluit bij de doelen en visie van jouw organisatie.

Gonca

Ik vind de docenten goed, locatie is ook goed maar graag wil ik de lessen in Newtonbaan 2, 3439 NK Nieuwegein volgen!

vriendelijke groeten,

Gonca Bozkir

judith

Ik vond de opleiding Inleiding Recht een interessante opleiding. leuke, afwisselende casussen. Zowel in het werkboek als via e-connect. Niet heel veel contact gehad met mijn docent, maar als er via... Ik vond de opleiding Inleiding Recht een interessante opleiding. leuke, afwisselende casussen. Zowel in het werkboek als via e-connect. Niet heel veel contact gehad met mijn docent, maar als er via chat contact was, ging dat heel soepel.
exameninformatie via e-connect was prima, ik was voldoende geïnformeerd toen ik vrijdag j.l. examen deed in Leiden.
De opleiding heeft me veel inzicht gegeven in het reilen en zeilen op mijn juridische afdeling. Ik ben blij dat ik de opleiding heb gedaan.

Irene

Helder en overzichtelijk. Prettig om zelf de keuze te hebben in het maken van de modules en/of je te richten op het examen. Vragen worden snel beantwoord. Je zit wel echt op je eigen eilandje. Ik... Helder en overzichtelijk. Prettig om zelf de keuze te hebben in het maken van de modules en/of je te richten op het examen. Vragen worden snel beantwoord. Je zit wel echt op je eigen eilandje. Ik mis het echte contact met docenten en klasgenoten.

Randolf

Na bijna een jaar online studeren, naast een fulltime baan, kan ik concluderen dat het best pittig was. Mede door gebrek aan stimulans vanuit de docenten. De informatie voorziening was voldoende,... Na bijna een jaar online studeren, naast een fulltime baan, kan ik concluderen dat het best pittig was. Mede door gebrek aan stimulans vanuit de docenten. De informatie voorziening was voldoende, evenals de aangeboden lesstof. Wel zou ik adviseren voor meer proef of oefenexamens voor de module logistiek management. Dit vond ik persoonlijk de lastigste module mede door de vraagstelling op het examen.