De online leeromgeving komt soms niet overeen met de boeken.

Ciska

Goed lesmateriaal, veel informatie ontvangen wat lesinhoud betreft. Begeleiding van docenten als zeer prettig ervaren. De opleiding online gevolgd, goed verzorgd door Scheidegger. Prima te doen ! Na... Goed lesmateriaal, veel informatie ontvangen wat lesinhoud betreft. Begeleiding van docenten als zeer prettig ervaren. De opleiding online gevolgd, goed verzorgd door Scheidegger. Prima te doen ! Na 35 jaar in de financiële sector te hebben gewerkt, hoop ik met deze omscholing mij te kunnen gaan inzetten in de zorgsector in de toekomst. Het is een mooie aanvulling op mijn CV. Nu opzoek naar een nieuwe baan. Groet Ciska Dankelman

Robbie

Duidelijke organisatie die helder communiceert. Leermateriaal was van te voren op tijd binnen. Docenten waren snel met reageren bij vragen. Ik heb alles online gedaan. Vanwege corona had ik veel... Duidelijke organisatie die helder communiceert. Leermateriaal was van te voren op tijd binnen. Docenten waren snel met reageren bij vragen. Ik heb alles online gedaan. Vanwege corona had ik veel tijd over(geen werkzaamheden op werk) waardoor ik de opleiding kon volgen. Dit was wel lekker in combinatie met de opleiding.

Volledig elearning wat goed in elkaar zat en aan mijn verwachtingen voldeed. De online omgeving mag wel een UX upgrade gebruiken.

Geertje

Iets meer dan de helft van de modules fysiek les gehad. Die docenten waren erg kundig en de lessen heel fijn. Sommige locaties heel goed, maar meerdere erg sober. De online lessen waren vrij saai.... Iets meer dan de helft van de modules fysiek les gehad. Die docenten waren erg kundig en de lessen heel fijn. Sommige locaties heel goed, maar meerdere erg sober. De online lessen waren vrij saai. Maar wel fijn dat je niet veel reistijd kwijt was. In de online lesomgeving moest je echt alles zelf uitvinden en achterhalen. Niet alles was even logisch. Soms helemaal niet duidelijk wat er wanneer moest en hoe. Maar het meeste kan ik wel uit.
Bij telefonisch contact waren de medewerkers altijd erg vriendelijk, ook al konden ze mij soms niet helpen.
Tegen het einde van de opleiding was er veel vertraging door technische dingen, miscommunicatie en ik moest zelf veel te vaak bellen om dingen door te zetten. Dat was erg vervelend.
Nu ik mijn diploma heb, ben ik erg blij dat ik er vanaf ben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik het nog een keer via Scheidegger zou doen. Ik denk dat andere opleiders niet veel beter zullen zijn....

Marijke

Fijn dat de mogelijkheid er was tot online les.
Sommige lessen veel downloads en werd het boek te weinig gebruikt.
Verder fijne docenten met kennis van zaken.

De opleiding was inhoudelijk erg leerzaam en interessant.
De opleiding was inhoudelijk erg leerzaam en interessant.
De voorzieningen op de locatie zijn matig en vereist wel wat aandacht. De docenten waren erg betrokken en wist de lesstof goed over te brengen.

Patricia

De training is door de docent erg goed gegeven. Zij hield rekening met de wensen van de studenten en was zeer behulpzaam. Ik werk niet in de k8nderopvan waardoor de opleiding niet aansluit aan mijn... De training is door de docent erg goed gegeven. Zij hield rekening met de wensen van de studenten en was zeer behulpzaam. Ik werk niet in de k8nderopvan waardoor de opleiding niet aansluit aan mijn beroepspraktijk. De training was zeer leerzaam.
Een minpunt is dat je elkaar bij de online lessen niet kunt zien, alleen kunt horen.

Cok

Er is een enorme discrepantie qua kwaliteit tussen het geautomatiseerde deel en de mensen. De mensen met wie ik te maken heb gehad zijn bevlogen en empathisch. Ze zijn ook oplossingsgericht. Heel... Er is een enorme discrepantie qua kwaliteit tussen het geautomatiseerde deel en de mensen. De mensen met wie ik te maken heb gehad zijn bevlogen en empathisch. Ze zijn ook oplossingsgericht. Heel goed dus. Het systeem en de protocollen verdienen nog aandacht. Het gaat van taalfouten in de tekst - die nota bene over een examen Nederlands gaan - tot steevast het systeem dat een gevonden oplossing niet mogelijk maakt of onhandig communiceert. Verzachtende omstandigheid is; ik ben een buitengewone 'casus', want voor nagenoeg alles vrijstelling hebben komt niet veel voor. Dus dat men daar niet helemaal op is ingesteld, is ook een beetje te begrijpen.
Kort en goed: de systeem-follow up is niet zo goed als de mensen 'aan de voorkant'.

Manoeska

Doordat de opleiding door corona online moest heb ik het idee dat ik het een en ander heb gemist