Marian

Ik heb een doel voor het volgen van de opleiding, mijn SPW4 halen om als pedagogisch coach aan het werk te blijven. Tijdens de afgelopen maanden heb ik het zwaar gehad om naast mijn werk ook de... Ik heb een doel voor het volgen van de opleiding, mijn SPW4 halen om als pedagogisch coach aan het werk te blijven. Tijdens de afgelopen maanden heb ik het zwaar gehad om naast mijn werk ook de opleiding te doen. Door de informatie die ik van te voren heb gekregen, leek het mij makkelijker te doen dan nu achteraf. Regelmatig met het idee rondgelopen om te stoppen ermee. Ik hoop dat ik de laatste onderdelen ook met goed gevolg zal afsluiten.

Er zijn teveel verschillende plekken online waar de schriftelijke opdrachten gedaan moeten worden.

Bij de start van mijn opleiding was het allemaal erg rommelig en onduidelijk, ik denk mede door de lockdown (Corona). Toen ik in contact kwam met studiebegeleider Koen, kreeg ik de informatie die ik... Bij de start van mijn opleiding was het allemaal erg rommelig en onduidelijk, ik denk mede door de lockdown (Corona). Toen ik in contact kwam met studiebegeleider Koen, kreeg ik de informatie die ik nodig had om mijn studie op een fijne manier te volgen en af te ronden. Het is belangrijk om zelf initiatief te nemen binnen de opleiding, zo ben je het beste op de hoogte van alle benodigde informatie. De opleiding zelf zit goed in elkaar, docenten zijn kundig en ik heb een hoop geleerd in de afgelopen maanden.

Astrid

Leerzame opleiding en goeie opzet in modules.
Goede organisatie vanuit Scheidegger.

TN

Erg slecht, lessen sluiten niet aan bij theorie, online lessen zijn niet te verstaan, beeld valt vaak weg en reageren vervolgens niet op klachten. Komen vervolgens gemaakte afspraken niet na, 1000... Erg slecht, lessen sluiten niet aan bij theorie, online lessen zijn niet te verstaan, beeld valt vaak weg en reageren vervolgens niet op klachten. Komen vervolgens gemaakte afspraken niet na, 1000 maal excuus en vervolgens mag je de portemonnee trekken volgens de algemene voorwaarden waar ze zich aan vast houden.

Max

Bizar slecht, je krijgt examens met stof die niet in de lesstof is inbegrepen.

Sabrina

Ik koos voor Scheidegger omdat het een klassikale opleiding zou zijn. Dit ging uiteindelijk niet door. Vind de inhoud veel te weinig medische terminologie bevatten. Heb spijt van deze... Ik koos voor Scheidegger omdat het een klassikale opleiding zou zijn. Dit ging uiteindelijk niet door. Vind de inhoud veel te weinig medische terminologie bevatten. Heb spijt van deze opleidingskeuze het zeker gezien het bedrag had ik via andere opleiders goedkoper veel meer over medische terminologie te weten kunnen komen. Gelukkig heb ik wel mijn diploma.

Michel

Ik heb de opleiding genomen omdat ik fysiek les zou krijgen in de buurt van mijn woonplaats. Dit is geen enkele keer gelukt. Er waren elke keer te weinig aanmeldingen waardoor ik online les moest... Ik heb de opleiding genomen omdat ik fysiek les zou krijgen in de buurt van mijn woonplaats. Dit is geen enkele keer gelukt. Er waren elke keer te weinig aanmeldingen waardoor ik online les moest nemen of naar de andere kant van NL moest rijden voor les. Ik begrijp dat in de kleine lettertjes staat dat als er te weinig aanmeldingen zijn het op een andere manier opgelost wordt alleen maar dat dit bij elke module is vind ik echt niet kunnen. Ik heb spijt dat ik met jullie in zee gegaan ben!

Marianne

Het viel mij erg tegen dat ik geen enkele keer de les mogelijkheid heb gehad op de gewenste plek en dag.
Daarnaast vond ik de lessen marketing en HRM niet veel toevoegen aan de praktijk. In de overige lessen zit veel overlap. Waar ik her en der goede aansluiting aan de praktijk vond, miste ik dit bijvoorbeeld bij HRM en Marketing.

Bij Marketing was de docent enkel gericht op mega organisaties, terwijl in de praktijk deze mensen juist niet deze lessen volgen.

Overal ben ik blij met mijn diploma, ondanks dat ik meer toevoeging had verwacht voor mij in de praktijk.