Marianne

Het viel mij erg tegen dat ik geen enkele keer de les mogelijkheid heb gehad op de gewenste plek en dag.
Daarnaast vond ik de lessen marketing en HRM niet veel toevoegen aan de praktijk. In de overige lessen zit veel overlap. Waar ik her en der goede aansluiting aan de praktijk vond, miste ik dit bijvoorbeeld bij HRM en Marketing.

Bij Marketing was de docent enkel gericht op mega organisaties, terwijl in de praktijk deze mensen juist niet deze lessen volgen.

Overal ben ik blij met mijn diploma, ondanks dat ik meer toevoeging had verwacht voor mij in de praktijk.

Cindy

De docent was vaak er vaag, begreep niet altijd als wij een vraag of een opmerking hadden, bij het oefenen met medestudenten, werden er interventies gedaan die niet op zijn plaats waren, er werden... De docent was vaak er vaag, begreep niet altijd als wij een vraag of een opmerking hadden, bij het oefenen met medestudenten, werden er interventies gedaan die niet op zijn plaats waren, er werden onderwerpen aangedragen waar niet altijd op te coachen was ( regels die wettelijk bepaald zijn bv IKK) was niet op de hoogte van hoe het examen zou gaan ( inhoud, manier van examineren, hoe het beste voor te bereiden) kon totaal niet overweg met de virtualiteit classroom omgeving, verbinding vaak slecht . Ik hoop dat ik met wat ik nog heb opgedaan het examen ga halen.

Virginia

Ik ben pas net 2 weken bezig. Ik heb vrijstelling voor een hoop onderdelen vandaar dat ik pas net begonnen ben. Ik vind het heel gek dat ik al met een nederlands niveau 3f alsnog deze onderdelen van... Ik ben pas net 2 weken bezig. Ik heb vrijstelling voor een hoop onderdelen vandaar dat ik pas net begonnen ben. Ik vind het heel gek dat ik al met een nederlands niveau 3f alsnog deze onderdelen van de modulen moet doen.

Eveline

Ik had voor een klassikale opleiding gekozen door Corona is het bijna alles online en in e-learning vorm geworden. Dit vond ik erg jammer omdat er veel op jezelf aan komt en de begeleiding was... Ik had voor een klassikale opleiding gekozen door Corona is het bijna alles online en in e-learning vorm geworden. Dit vond ik erg jammer omdat er veel op jezelf aan komt en de begeleiding was minimaal. Het lesmateriaal word goed verzorgd en is prettig te lezen. De opleiding is goed te volgen wel miste ik een gedeelte waarin aandacht wordt besteed als werktools voor kindercoach alles is erg theoretische. De docenten heb ik heel wisselend ervaren en varen hun eigen koers hierin, bij sommige leraren krijg je goede feedback en bij sommige weinig tot geen reactie. Ik heb veel geleerd en ben gegroeid op meerdere vlakken en ben blij dat ik de studie heb gevolgd.

Aartie

Lesinhoud en materiaal is redelijk. De docent is moeilijk bereikbaar alleen via
Lesinhoud en materiaal is redelijk. De docent is moeilijk bereikbaar alleen via
e-connect dat is vervelend als je een belangrijke vraag heb waardoor je niet verder kan. Ook de stof die je inlevert is goed of fout echte feedback heb je niet. De examen eis vind ik heel hoog dat er wordt verwacht na 3 mnd online (middels e-learing) les dat je een verslag kan maken van tenminste 5 pagina's.

Janny

Opleiding was niet wat ik ervan verwacht had. Ik had graag een inkijkje gewild in het werk van een officemanager. Deze opleiding is m.i. geschikt voor mensen die al in dit vakgebied werken en door... Opleiding was niet wat ik ervan verwacht had. Ik had graag een inkijkje gewild in het werk van een officemanager. Deze opleiding is m.i. geschikt voor mensen die al in dit vakgebied werken en door willen groeien, verdieping willen. Maar voor iemand die elders werkzaam is zijn de opdrachten (mn module office management) lastig uit te voeren.

Jose

Ik heb alles online moeten doen. De ene docent is daar beter in dan de andere. Er zit een groot verschil in.
Voor zoals het is gegaan was het goed te doen. Mijn voorkeur in de toekomst zou niet zijn voor digitaal want je mist de interactie.

Verder tevreden en hopelijk een diploma in juni!

De opleiding van hbo manager in de zorg was uitdagend en voor mij erg waardevol, doordat er veel direct in de praktijk toegepast konden worden. Ook veel inzicht gekregen in hoe bepaalde dingen... De opleiding van hbo manager in de zorg was uitdagend en voor mij erg waardevol, doordat er veel direct in de praktijk toegepast konden worden. Ook veel inzicht gekregen in hoe bepaalde dingen anders kunnen.

Met deze opleiding hoop ik intern te kunnen doorgroeien. De modules waren over het algemeen interessant. De laatste module vond ik erg lastig omdat ik tot mijn verbazing deze als zelf studie moest... Met deze opleiding hoop ik intern te kunnen doorgroeien. De modules waren over het algemeen interessant. De laatste module vond ik erg lastig omdat ik tot mijn verbazing deze als zelf studie moest aan doen. De eerste module heb ik op de locatie Eindhoven kunnen volgen net voordat corona alles veranderde. dit was een erg fijn ervaring met een goede docent. De volgende twee modules heb ik gevolg in de online omgeving. Dit was anders maar ook toch een goede ervaring mede door de docenten verliepen de lessen goed.
Alles bij elkaar vond ik de lesstof zeker interessant en sluit het aan bij mijn doel om door te stromen als leidinggevende binnen de zorg organisatie.

Ik vind de opleiding heel leuk. Alles is goed geregeld en de voorzieningen zijn top. Ik vind het ook tof dat ik twee keer binnen een week ben gebeld toen er een lockdown was om te bespreken hoe de... Ik vind de opleiding heel leuk. Alles is goed geregeld en de voorzieningen zijn top. Ik vind het ook tof dat ik twee keer binnen een week ben gebeld toen er een lockdown was om te bespreken hoe de studie verder te volgen.

Ik ben alleen teleurgesteld in de wijze van beoordelen van de moduleopdracht. Ik heb alle onderdelen goed gedaan, alleen is de literatuurlijst niet helemaal volgens APA. In de lessen is hier geen tijd aan besteed en daarnaast vind ik dat mijn cijfer hoger dan een 7 had mogen zijn.