Ik vond de opleiding inhoudelijk erg tegenvallen. Ik heb diverse opleidingen online vergeleken en bewust voor Scheidegger gekozen vanwege de naam eng verwachting dat het een uitdagende opleiding zou... Ik vond de opleiding inhoudelijk erg tegenvallen. Ik heb diverse opleidingen online vergeleken en bewust voor Scheidegger gekozen vanwege de naam eng verwachting dat het een uitdagende opleiding zou zijn. 1 boek + reader + online ondersteuning voor € 1000,- vind ik de opleiding helaas niet waard. Ik heb wel iets geleerd, maar had zeker meer verwacht van het onderdeel medische termen. Daarnaast vind ik dat bij het maken van de eindopdracht, je meer sturing mag verwachten van je docent en medestudenten. Nu heb je maar 1 x het recht om je opdracht te laten zien en feedback op te ontvangen. Dit staat ook niet zo gecommuniceerd (naar mijn inziens) op de opdracht.
Ik heb wat geleerd, maar had er veel meer van verwacht. Dat vinden ook veel van mijn medestudenten.

Susanne

Trainer Eva is fijn om les van te krijgen, kundig. Voelt je op je gemak bij haar.
Lesmateriaal prima. Digitaal via e-connect werkte soms niet naar behoren.
Goede handvatten gekregen die...
Lesmateriaal prima. Digitaal via e-connect werkte soms niet naar behoren.
Goede handvatten gekregen die mij verder kunnen helpen.

Annetta

De lesinhoud sluit goed aan met wat ik in de praktijk nog heb en kan er veel van gebruiken, het boekje notuleren doe je zo daar staan veel bruikbare informatie voor mij in.
De docente goed en...
De docente goed en duidelijk met wel werk ervaring op het vak notuleren, en de locatie was online wat ik zelf minder prettig vind. Maar als bij elkaar was het een leerzame cursus.

Astrid

De lesstof en inhoud was erg interessant. Het meeste lesmateriaal was goed, sommige boeken hadden wat vlotter gekund. De bijgevoegde filmpjes en het online materiaal waren erg leerzaam en een goede... De lesstof en inhoud was erg interessant. Het meeste lesmateriaal was goed, sommige boeken hadden wat vlotter gekund. De bijgevoegde filmpjes en het online materiaal waren erg leerzaam en een goede toevoeging. De docenten waren vakkundig en konden de passie en kennis van hun vakgebied goed overbrengen. Bij de e-learning kon bij sommige modules wat meer betrokkenheid getoond worden. Dit geldt niet voor alle modules. De opleiding was goed te combineren met werk en privé. Bij piekmomenten op het werk is het wat lastiger. Voor examens of eindopdrachten moest echt meer tijd vrijgemaakt worden. Het was prettig dat er drie kansen zijn per module en dat deze kosteloos zijn. Voor examens heb ik de extra kansen niet nodig gehad, maar voor moduleopdrachten kwam twee keer beter uit om de deadline te verzetten.

Miriam

Ik vond het een zeer prettige opleiding. De docent had verstand van het vak waarvoor we leerden. Ik heb veel geleerd en we kregen ruime mogelijkheid om vragen te stellen of extra hulp te krijgen.... Ik vond het een zeer prettige opleiding. De docent had verstand van het vak waarvoor we leerden. Ik heb veel geleerd en we kregen ruime mogelijkheid om vragen te stellen of extra hulp te krijgen. Ook kregen we goed de mogelijkheid met elkaar te oefenen of te zeggen hoe wij de lessen graag ingedeeld zagen, meer theorie of meer praktijk. De docent paste zich hierop aan maar zorgde dat we de benodigde informatie kregen.

Gwenda

Fijne docente, E-connect en Vitero werkt prima, lesboeken zijn verdiepend, lesinhoud :lange dag maar erg leerzaam, prima afwisselend wat betreft werkvormen, Huiswerk: Veel opdrachten,... Fijne docente, E-connect en Vitero werkt prima, lesboeken zijn verdiepend, lesinhoud :lange dag maar erg leerzaam, prima afwisselend wat betreft werkvormen, Huiswerk: Veel opdrachten, veel lezen; i.c.m. werk veel , maar voor een niet al te lange periode goed te doen.

Mandy

Ik deed de opleiding omdat ik hogerop wil komen, maar moest daarvoor erg veel opdrachten maken over info wat voor de hand ligt als je al in de kinderopvang werkt. De weken met dat soort opdrachten... Ik deed de opleiding omdat ik hogerop wil komen, maar moest daarvoor erg veel opdrachten maken over info wat voor de hand ligt als je al in de kinderopvang werkt. De weken met dat soort opdrachten waren totaal niet uitdagend en zelfs saai.

Henriët

De opleiding was prima, half e learning gedaan, beviel goed! Fijn meegedacht en opleiding voor mij op maat gemaakt! Is zeer gewaardeerd! Nu nog mijn diploma ontvangen, 3 weken zijn al voorbij! Zou... De opleiding was prima, half e learning gedaan, beviel goed! Fijn meegedacht en opleiding voor mij op maat gemaakt! Is zeer gewaardeerd! Nu nog mijn diploma ontvangen, 3 weken zijn al voorbij! Zou weer voor Scheidegger kiezen

Vera

Slechte communicatie, slecht te bereiken. Je staat er helemaal alleen voor. Als ik een mail stuur dan krijg ik of geen antwoord, of na 2 maanden een "Sorry voor de late reactie". Als je belt dan... Slechte communicatie, slecht te bereiken. Je staat er helemaal alleen voor. Als ik een mail stuur dan krijg ik of geen antwoord, of na 2 maanden een "Sorry voor de late reactie". Als je belt dan weet niemand ooit hoe ze je kunnen helpen en beloven ze dat er iemand contact met je opneemt.. wat niet gebeurt. Ikzelf heb al een aantal maanden een stage en ik heb 4 maal gevraagd om een uitleg van stage connect (het platform voor alle opdrachten e.d.) 1 keer reactie gehad dat diegene mij niet kon helpen, maar dat ik bij een ander moet zijn. Krijg ik nu na 6 maanden een vrij arrogante mail waarin staat dat ze hebben gemerkt dat ik een en ik quote: ' Stageplaats blijk te hebben ' en wordt er nu aangeboden om wat informatie hierover te verstrekken. Daarnaast gaat momenteel geen enkele module door, waardoor bijna alles e-learning is, dus laat je niet omkopen door het "Klassikaal les" wat ze aanbieden.