Opleiding gedaan voor het werk. werkzaam op juridisch secretariaat. 1e module klassikaal, 2e module digitaal (vanwege corona). Klassikaal geeft mijn voorkeur. Bij digitale les is er weinig... Opleiding gedaan voor het werk. werkzaam op juridisch secretariaat. 1e module klassikaal, 2e module digitaal (vanwege corona). Klassikaal geeft mijn voorkeur. Bij digitale les is er weinig interactie. Er wordt veel stof gezonden, waardoor een lesdag veel zwaarder is dan fysiek les. Module inleiding recht past meer bij mijn werk dan de module communicatie. Ik heb er heel veel van geleerd. Soms jammer dat er opdrachten tijdens de les gemaakt worden die je vooraf al had moeten maken waardoor de gehele lesstof soms in het gedrang kwam. Ook jammer dat de antwoorden die een dag na de les online werden gezet niet altijd juist waren of incompleet, waardoor je in verwarring komt.

Julian

Tevreden over de opleiding, docenten en leerstof.

Peter

Ik heb de opleiding gevolgd, deels uit interesse en deels beroepsmatig. Als leidinggevende in een organisatie heb je dagelijks met mensen en dus met psychologische processen te maken. De opleiding... Ik heb de opleiding gevolgd, deels uit interesse en deels beroepsmatig. Als leidinggevende in een organisatie heb je dagelijks met mensen en dus met psychologische processen te maken. De opleiding is uitgebreid, met de modules Algemene Psychologie, Organisatiegedrag en Sociale en Gezondheidspsychologie. Helaas moest deze opleiding online gegeven worden, maar de omgeving werkt goed en biedt toch veel mogelijkheden, zoals in groepjes werken. Het materiaal was prima, vooral de combinatie van boeken met zeer uitgebreide online faciliteiten. De opleiding is een aanrader, echter, als je het niet beroepsmatig nodig hebt, kan je ook overwegen om een enkele module te volgen, in plaats van de hele opleiding.

Karina

Duidelijk lesmateriaal. Opzet opleiding dmv modules is prettig. Wel vrij hoge belasting in combinatie met privé.
Scheidegger heeft verschillende opleidingen hbo bedrijfskunde, waarbij...
Scheidegger heeft verschillende opleidingen hbo bedrijfskunde, waarbij tijdsduur en ook de modules verschillen. Toch wordt m.i. hetzelfde diploma afgegeven.
Verder goed toepasbaar bij mijn werk.
Jammer dat er op de locaties in het noorden van het land eigenlijk nooit voldoende inschrijvingen zijn om de opleiding op die locatie door te laten gaan. Alternatieve locaties liggen halverwege het land of zelfs in het zuiden. Er is dan alleen nog keuze voor e-learning of sinds kort virtual classroom.

Rob

Goed opleidingsmateriaal. Het theorie en werkboek is uiterst beknopt en toegankelijk, maar verrassend volledig. De opleiding kwam geheel tegemoet aan mijn opleidingsvraag. Ik wilde me graag... Goed opleidingsmateriaal. Het theorie en werkboek is uiterst beknopt en toegankelijk, maar verrassend volledig. De opleiding kwam geheel tegemoet aan mijn opleidingsvraag. Ik wilde me graag oriënteren op het Nederlands recht en heb een goed inzicht in de verschillende rechtsgebieden gekregen. De aanleiding voor het volgen van deze module was dat ik het juridische aspect in mijn werk interessant vind en er meer over wil weten. Deze module is voor mij aanleiding om verder te leren. Na mij examen schrijf ik me in voor juridische vaardigheden. Ik hoop dat ik daarvoor een goede basis heb gelegd. Het contact met de docent heb ik als prettig en motiverend ervaren.

Veel verschil in modules. Zou iets meer flexibiliteit wensen in afsluit datums modules ivm Corona en drukte op werk niet te doen binnen gestelde tijd. Helaas zijn hier na overleg geen mogelijkheden... Veel verschil in modules. Zou iets meer flexibiliteit wensen in afsluit datums modules ivm Corona en drukte op werk niet te doen binnen gestelde tijd. Helaas zijn hier na overleg geen mogelijkheden voor

Henriette

Het was een duidelijke les en goede leerboeken en readers. De docente was ook top, goede uitleg. Ik heb veel geleerd en hoop snel een baan te vinden in de zorgsector na het halen van mijn diploma.

Tanja

Ik vond de opleiding HBO Kindercoach een leuke en leerzame opleiding. Ik had het liever klassikaal gevolgd, maar Virtual Classroom was een prima alternatief. Ik heb les gehad van ervaren docenten... Ik vond de opleiding HBO Kindercoach een leuke en leerzame opleiding. Ik had het liever klassikaal gevolgd, maar Virtual Classroom was een prima alternatief. Ik heb les gehad van ervaren docenten die de lesstof duidelijk konden overbrengen en mij goed hebben begeleid bij de opdrachten.

Jelle

Informatie e-connect erg onduidelijk. Communicatie mbt opleiding slecht.