De HBO opleiding RT variant e-learning is een fijne opleiding wanneer je genoeg discipline hebt en werkzaam bent op een school. De lesinhoud sluit aan bij de praktijk, lesmateriaal wordt op tijd... De HBO opleiding RT variant e-learning is een fijne opleiding wanneer je genoeg discipline hebt en werkzaam bent op een school. De lesinhoud sluit aan bij de praktijk, lesmateriaal wordt op tijd geleverd en de docenten zijn kundig. Er zit een hoog tempo in de opleiding waardoor het belangrijk is dat je voldoende tijd hebt om de studie te doen (denk aan 1 dag in de week).

Beste student,
Dank je wel voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat de opleiding naar tevredenheid is verlopen en de inhoud mooi aansluit op je eigen werkpraktijk!
We wensen je...
Beste student,
We wensen je veel plezier bij het toepassen van de nieuw opgedane kennis!
Scheidegger Opleidingen

Van de 2 leraren geef ik de 1 een 10 en de ander een 5....

Natasja

De online leeromgeving was even wennen; jammer dat je elkaar niet "live" kan zien. Verder was het super dat de studie online verder kon gaan. Ik wil jullie een compliment geven voor jullie service... De online leeromgeving was even wennen; jammer dat je elkaar niet "live" kan zien. Verder was het super dat de studie online verder kon gaan. Ik wil jullie een compliment geven voor jullie service en snelle reacties om mail en/of telefoon. Ik heb wederom jullie begeleiding als top ervaren

Beste Natasja,
We zijn blij om te horen dat je onze begeleiding zo prettig hebt ervaren. Dank je wel voor het achterlaten van jouw beoordeling en mooie compliment!
Met vriendelijke...
Beste Natasja,
Scheidegger Opleidingen

Vanwege het behalen van een eerder traject EVC traject, dacht ik at ik een paar onderdelen nog diende af te werken. Maar dit was een grote vergissing. Mijn god, wat ik wel allemaal moest doorlopen... Vanwege het behalen van een eerder traject EVC traject, dacht ik at ik een paar onderdelen nog diende af te werken. Maar dit was een grote vergissing. Mijn god, wat ik wel allemaal moest doorlopen voordat ik geslaagd was. Sowieso de generieke vakken. Tijdens het examen ontstond er een computerstoring, hierdoor kon ik mijn examen niet meer afwerken, ik kreeg geen herkansing, moest maar afwachten dat de andere vakken het gemiddelde punt omhoog trok. Mijn u ben ik wel geslaagd, maar staan dus dat slechte punt wel op mijn examenlijst. Leuk als je gaat solliciteren en ze zien je slechte cijfer. Terwijl je weet dat je goed bent hierin. Slechte zaak van Scheidegger. Ondanks dat ik hierover een klacht heb ingediend. Daarna het praktijkexamen etc. Kortom veel werk en vele studie uren waarop ik niet had gerekend en mijn leermeester ook niet.

Denise

Helaas heb ik tot op heden geen docent en/of locatie gezien dus dat is lastig beoordelen, doen wij de cursus thuis. Wel is alles duidelijk en merk ik dat het makkelijker gaat dan de eerste keer dat... Helaas heb ik tot op heden geen docent en/of locatie gezien dus dat is lastig beoordelen, doen wij de cursus thuis. Wel is alles duidelijk en merk ik dat het makkelijker gaat dan de eerste keer dat ik dit deed jaren geleden. Jullie teksten zijn wat saai maar het werkt en ik leer de letters uit mijn hoofd dus dat is goed.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dank je wel voor je review, Denise. We wensen je nog veel leerplezier en heb je nog vragen of opmerkingen aarzel dan niet om contact met ons op te nemen hierover.
We helpen je graag...
We helpen je graag verder.

Maartje

Ik heb al 2x na gebeld over lesmateriaal. Het boek heb ik nog steeds niet ontvangen. Daar baal ik van, want ik had de studie in een rustige tijd kunnen volgen en nu heb ik het heel erg druk.
Ik...
Ik heb een mail gehad met een code, maar die klopte niet. Ik kan in E-connect, maar het programma om de cursus te volgen kan ik niet in zonder een juiste code.
Ik probeer snel weer eens te bellen, maar erg jammer dat men mij niet terug belt dat er iets mis is of dat ik iets verkeerd doe.

Beste Maartje,
Beste Maartje,
Dank je wel voor je beoordeling. Het is vervelend dat er verwarring is ontstaan over het materiaal en de benodigde inlogcode. Inmiddels hebben we hierover contact gehad met elkaar en is er duidelijkheid. We wensen je nog veel leerplezier!

Jiska

Ik vond de opleiding goed opgebouwd, er zit een logische volgorde in. De ene module sloot mooi aan op de andere module. Het lesmateriaal was goed geregeld, de opdrachten pasten er mooi bij, overall... Ik vond de opleiding goed opgebouwd, er zit een logische volgorde in. De ene module sloot mooi aan op de andere module. Het lesmateriaal was goed geregeld, de opdrachten pasten er mooi bij, overall ben ik super tevreden.
Alleen de eerste module ben ik later ingestroomd waardoor ik op de module opdracht niet meer echt feedback kon krijgen omdat de deadline dan al was verlopen, dat was jammer. Gelukkig had ik de feedback niet nodig en heb ik de module met een 9 afgerond.

Beste Jiska,
Beste Jiska,
Dank je wel voor het achterlaten van je review. Leuk om terug te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding die je bij ons hebt gevolgd. Daar doen we het voor! We kijken er naar uit om je nog eens als student te mogen verwelkomen.

Thera

Er is een stabiele basis gelegd om als pedagogisch coach aan de slag te kunnen.

Beste Thera,
Beste Thera,
Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat de opleiding een mooie basis voor je is om in de praktijk mee aan de slag te gaan. Dank je wel voor je deelname en het achterlaten van je mooie review!

Startpunt Coaching

Ik heb weinig goeds te vertellen.
- ik heb voor scheidegger gekozen omdat ik een opleiding zocht waar ik tweewekelijks op een doordeweekse dag naar school zou gaan, bij mij in de buurt
-...
Ik heb weinig goeds te vertellen.
- ik zou de opleiding in Rotterdam volgen, maar krijg pas na betaling en een week voor de start de mededeling dat het alleen online kan of ik moet op zaterdag naar een stad ver weg
- pas na betaling van het volledige bedrag en na het volgen van module 1, krijg ik de mededeling dat ik nog een toets moet doen die bewijst of ik deze opleiding wel mag doen
- ik was daar erg boos om en heb uiteindelijk de toets wel gemaakt maar pas na 5 maanden
- vervolgens heb ik afgewacht of de volgende modules wel live gegeven zouden worden, maar ook dat was niet mogelijk
- ik heb toen gemeld dat ik de opleiding tijdelijk in de ijskast wilde zetten omdat ik een carrierewijziging had gemaakt en daarvoor een andere opleiding ging volgen
- nu gaf ik aan dat ik wil stoppen en mijn geld terug wil, mede omdat ik ontevreden ben. Weet je hoeveel kosten er in rekening worden gebracht voor het “volgen” van 1 (van de 6 modules waarbij je fysiek les zou krijgen) online module? De opleiding kostte 3.295 euro en er worden 2.263,75 kosten berekend! Schandalig!

Beste student,
Wat goed dat je feedback voor ons achterlaat, dit is voor ons waardevolle informatie. We vinden het jammer om te horen dat je een minder prettige ervaring hebt met onze organisatie. We komen hierover graag met je in contact. Jouw studiebegeleider neemt binnenkort contact met je op om jouw ervaring samen door te spreken. We kijken graag hoe we je verder kunnen helpen!

Arjan

Deze studie is erg leerzaam, en zeker aan te raden voor iedereen die een leidinggevende functie heeft. Dit geeft erg veel duidelijkheid in besluiten of acties die genomen worden vanuit HR. Hierdoor... Deze studie is erg leerzaam, en zeker aan te raden voor iedereen die een leidinggevende functie heeft. Dit geeft erg veel duidelijkheid in besluiten of acties die genomen worden vanuit HR. Hierdoor ontstaat er begrip. Een aanrader. Hier mag ik wel bij aangeven dat wij een erg fijne docent hadden die ook goed op vragen inging. Houdt wel rekening met studie uren, want het kost wel redelijk veel tijd om alles goed te doorgronden. Wat de lessen betreft ben ik verder een beetje teleur gesteld, omdat ik bewust voor klassikale les had gekozen, omdat dit voor mij erg veel meerwaarde heeft. Echter door corona is alles omgezet naar digitale lessen, waardoor ik waarschijnlijk veel waardevolle contacten/informatie mis.

Beste Arjan,
Beste Arjan,
Dank je wel voor je uitgebreide review en je mooie aanbeveling voor de opleiding! We kunnen ons voorstellen dat er een voorkeur is voor klassikale lessen en een switch naar online lessen als gevolg van Corona dan even schakelen is geweest. We nemen je persoonlijke ervaring en feedback mee in de evaluatie en kijken graag naar onze verbeterpunten!