Veel diverse strubbelingen gehad gedurende de opleiding. Met name ook bij de overname van NHA naar Scheidegger.

De uitleg over hoe te werken met
e-connect en wat je werkelijk moet doen tijdens de studie
dat moet je allemaal zelf uitzoeken je krijg helemaal geen uitleg
En als je aangeef meer...
De uitleg over hoe te werken met
e-connect en wat je werkelijk moet doen tijdens de studie
dat moet je allemaal zelf uitzoeken je krijg helemaal geen uitleg
En als je aangeef meer uitleg uit praktijk te willen nee doe het maar hiermee zelf Via livestream was niet mogelijk belachelijk zolang er maar wordt betaald
Voor Een vervolg studie ga ik maar weer naarLOI
Dit schrijf ik ook zomaar niemand die dit leest natuurlijk
bedankt voor niets

Beste student,
Dank je wel voor het achterlaten van je review. Goed dat je jouw feedback met ons deelt. We vinden het jammer als je het gevoel hebt dat je veel zelf moet uitzoeken. We nemen graag even persoonlijk contact met je op voor wat meer toelichting op je review en dan bekijken we graag hoe we je verder op weg kunnen helpen. Je hoort van ons!
Scheidegger Opleidingen

Er zijn bijzonder weinig dingen goed gegaan. Zelfs nadat ik jullie uitgebreid aan de lijn had met wat er misgegaan is, heb ik nooit meer iets vernomen. Ik zal Scheidegger dan ook aan iedereen... Er zijn bijzonder weinig dingen goed gegaan. Zelfs nadat ik jullie uitgebreid aan de lijn had met wat er misgegaan is, heb ik nooit meer iets vernomen. Ik zal Scheidegger dan ook aan iedereen afraden. Zodra jullie je geld binnen hebben kan de klant het uitzoeken.

Beste student,
Bedankt voor je review. Wat vervelend als één en ander niet goed is verlopen en je ondanks een eerdere melding hier niets meer van hebt gehoord. We kunnen ons voorstellen dat dit geen prettige ervaring is, en dat is uiteraard niet onze bedoeling.
We nemen graag contact met je op om jouw ervaring en feedback verder te bespreken en hier alsnog een passende opvolging aan te geven. Je hoort van ons, bedankt voor je geduld!

Janet

Geen cursus waar ik wat mee kan of aan heb
Verder werkte de filmpjes niet en werd het omgezet naar een e learning waar je slecht antwoord kreeg
Ik ben niet tevreden

Beste Janet,
Beste Janet,
Dank je wel voor het achterlaten van je review. Jammer genoeg ben je niet tevreden over de opleiding. Fijn dat je jouw student ervaring met ons deelt. Voor ons waardevolle informatie waar we van kunnen leren. We nemen graag even persoonlijk contact met je op om de situatie te bespreken en te kijken hoe wij jou verder kunnen helpen!

Coby

We hadden een heel sympathieke docent die wist waar ze het over had. We konden alle vragen stellen en er was geen vraag raar. De inhoud kwam goed aan de orde, waar we ook echt iets aan hadden voor... We hadden een heel sympathieke docent die wist waar ze het over had. We konden alle vragen stellen en er was geen vraag raar. De inhoud kwam goed aan de orde, waar we ook echt iets aan hadden voor de praktijk. De feedback op onze opdrachten was ook heel verhelderend! De lessen heb ik als heel positief ervaren!
De locaties waren prima, alleen heel vervelend dat we niet alle lesdagen op dezelfde plaats terecht konden.

Sylvia

De locatie, lunch ter plekke en docent qua les geven was prima.
De locatie, lunch ter plekke en docent qua les geven was prima.
Scheidegger qua opleiding heel slecht qua te late informatie, niet gekregen lesmateriaal en veel wisselingen qua te volgen modules.
Opleiding is goed te doen in combinatie met een andere baan.

Frank

Ik vond de module Gedrag en cultuur in organisaties niet veel nieuws brengen. De modules algemene en sociale psychologie hebben mij veel gebracht

Rosan

Ik ben tevreden over de opleiding. Wel vind ik dat er soms wat meer feedback kan worden gegeven op de documenten die je inlevert. Nu kreeg je ook wel feedback, maar is het algemene feedback.

Ik moet mijn examen opdracht inleveren in januari 2021 maar tot nu toe heb ik genoten van de opleiding. ik ben woonachtig in het buitenland en heeft dus geen colleges gevolgd. Een tegenvaller was... Ik moet mijn examen opdracht inleveren in januari 2021 maar tot nu toe heb ik genoten van de opleiding. ik ben woonachtig in het buitenland en heeft dus geen colleges gevolgd. Een tegenvaller was dat mijn lesmateriaal voor de eerste module een bijna 2 maanden op zich heeft laten wachten waardoor ik iemand in Nederland moest vragen de te bestuderen hoofdstukken te scannen.
Door het volgen van deze opleiding heb ik de gelegenheid gekregen om op mijn werk een andere positie in te nemen wat meer uitdagend is.
De materiaal heeft geholpen om mensen op mijn werk anders te zien en te beoordelen.
Dus over het algemeen is de opleiding HBO Projectmanagement een leuke en doeltreffend opleiding.