Esther Andringa

Goed, professioneel en snel

Uw ervaring

Zeer goede duidelijke hulp bij de scheiding. Betaalbaar en eerlijke service. Geen addertjes onder het gras.

Mechtilde

Echtscheiding digitaal

Uw ervaring

Ik vind de dienstverlening heel accuraat en betrouwbaar. De snelheid van de afwikkeling vond ik heel fijn. Ook de prijs van de dienstverlening. Verder vond ik het contact in Utrecht ook prettig.

Natascha

Feedback

Uw ervaring

Wij hebben scheiding online als zeer positief ervaren, Snel, accuraat en relatief goedkoop.
Voor stellen die niet veel ondersteuning nodig hebben en zelf al veel onderling kunnen regelen de ideale manier om te scheiden.

ts

Beoordeling TS

Professioneel

S. Haverkamp

Ervaringen afhandelen echtscheiding

Zeer prettig.
Duidelijk, volgens afspraak, op tijd.

Nvt

Positief

Uw ervaring

Het invullen van het convenant is best ingewikkeld en het zou fijn zijn als er telefonisch meer juiste antwoorden op vragen konden worden gegeven. Dat scheelt stress en verwarring.

IB

Zeer tevreden over Scheiden-online

Uw ervaring

Met duidelijke templates convenant en ouderschapsplan opgesteld, tijdens het gesprek goede adviezen gehad. Erg prettig dat de advocaat de belangen van beide ex-partners bewaakt. De afhandeling was... Met duidelijke templates convenant en ouderschapsplan opgesteld, tijdens het gesprek goede adviezen gehad. Erg prettig dat de advocaat de belangen van beide ex-partners bewaakt. De afhandeling was zorgvuldig en adequaat. Beschikking van de rechtbank was snel geregeld. Zeer tevreden!

Kees de schipper

Echtscheiding

Uitstekend

Leon

Prima service! Zou het zo weer doen :)

Uw ervaring

Prima dienstverlening! Alles netjes per mail kunnen afhandelen. Veel nuttige tips gehad. Met uiteindelijk 1 gesprek was alles geregeld.
Afspraken worden na gekomen en er blijft niets onnodig...
Afspraken worden na gekomen en er blijft niets onnodig lang liggen!

de leeuw

Scheiding