Danique Raaijmakers

Snel en simpel

Uw ervaring

Snelle dienstverlening. Akte wordt op kantoor inhoudelijk goed doorgenomen. Dat is erg fijn. Afwikkeling kan nog beter. Het zou fijn zijn als je achteraf de getekende en gewaarmerkte papieren in een... Snelle dienstverlening. Akte wordt op kantoor inhoudelijk goed doorgenomen. Dat is erg fijn. Afwikkeling kan nog beter. Het zou fijn zijn als je achteraf de getekende en gewaarmerkte papieren in een mapje meekrijgt. Hier moesten we achteraf zelf om vragen.

Hellen Broeken

Scheiden doe je niet zomaar!

Als zeer positief.
Was heel open en duidelijk voor beide partijen.

Sharon

Goed en professioneel

Vriendelijk en goed begeleid

Peter Bernsen

Als je het eens bent over hoe te scheiden wordt het goed geregeld.

Uw ervaring

Het lijkt door de manier van aanpak zo'n eenvoudig protocol om tot een scheiding te komen.
Ze nemen je ook goed door mailbevestigingen wat de stappen zijn die gemaakt zijn en gemaakt moeten worden.

Prima prijs kwaliteit verhouding hierdoor.

Stef Ockerd

Prima service

Uitstekend

Goede snelle service

Roger

Zeer goed afgehandeld volgens afspraken

Uw ervaring

Alles is volgens het internet beschreven goed afgehandeld. De online conferentie heeft een goede extra voorlichting gegeven zoals de gevolgen van bij het nemen van beslissingen.

Anja van der Horst

Snel en adequaat

Uw ervaring

Goede informatie, telefonisch en via website.
Uiterst eenvoudige handelingen om procedure in gang te zetten en snelle en adequate afhandeling.

Patricia Pasman

Goed en snel geholpen.

Uw ervaring

Op 5 augustus hebben wij ons concept echtscheidingsconvenant besproken met de heer Bakker van B& Advocaten en op 2 september was onze scheiding ingeschreven in het register van de gemeente. Wij... Op 5 augustus hebben wij ons concept echtscheidingsconvenant besproken met de heer Bakker van B& Advocaten en op 2 september was onze scheiding ingeschreven in het register van de gemeente. Wij hebben de mailcontacten en het gesprek als zeer prettig ervaren. En zijn erg blij met de goede en snelle afhandeling van onze scheiding.

K. Verhagen

Prima en snel geregeld.

Uw ervaring

Erg prettig! Snelle afwikkeling, goede communicatie.