Maarten J.

Zeer professioneel en kundig

Uw ervaring

in een emotionele situatie zoals een scheiding zit je niet te wachten om met advocaten in de weer te gaan. Ik was dan ook blij verrast over hoe soepel het liep en hoe vriendelijk en goed we zijn... in een emotionele situatie zoals een scheiding zit je niet te wachten om met advocaten in de weer te gaan. Ik was dan ook blij verrast over hoe soepel het liep en hoe vriendelijk en goed we zijn begeleid.Zeer tevreden.

A.J. de Kloe

Snel en duidelijk

Uw ervaring

Zeer vriendelijk en kordaat.

Paul Aretz

Soepel en snel

Uw ervaring

Prima uitleg, zowel via de mail als telefonisch. Gesprek met de advocaat was ook zeer professioneel en nuttig. Al met al soepel en snel af kunnen ronden.

M Slingerland

Het was goed en snel geregeld

Uw ervaring

Goede service en vriendelijke mensen

mfl

goed

Lotte Holwerda

Afwikkeling echtscheiding

Uw ervaring

Onze scheiding is op een professionele en efficiënte manier voor ons afgehandeld. We hebben er zelf weinig in hoeven te betekenen. Met de specifieke wens van ons met tot de datum van ontbinding is... Onze scheiding is op een professionele en efficiënte manier voor ons afgehandeld. We hebben er zelf weinig in hoeven te betekenen. Met de specifieke wens van ons met tot de datum van ontbinding is rekening gehouden.

M.Martens

Uitstekende snelle dienstverlening

Uw ervaring

Professioneel en zeer snel.

Pauëlsen

Netjes geregeld.

Uw ervaring

Prima. Alleen aan de telefoon wat beter dan per mail. Niet iedereen zit helemaal op èèn lijn.