K

Snelle en goede hulp

Snel en correct

Rubia Macnack

Zeer tevreden, snel en adequaat geholpen.

Uw ervaring

Zou ze zo aanraden. Ik ben zeer tevreden.

Hanneke Renne

Alleen doen als er geen minderjarige kinderen zijn.

Uw ervaring

Prima, alle vragen goed beantwoord. Juridisch advies daar waar je zelf geen verstand van hebt. Uitleg over wat er uiteindelijk op papier staat en wat dat in de praktijk gaat betekenen.

loi leduc

goed geholpen

Rensen

Scheiding goed geregeld

Uw ervaring

Bijzonder prettig geholpen. Goede uitleg over de hele procedure

Bescherming naar prive gegevens

Uw ervaring

Procedure van scheiding ging snel en naar tevredenheid.
Procedure van scheiding ging snel en naar tevredenheid.
Voor de scheiding procedure was ik niet lang verhuisd door huisgeweld en toen ik kreeg een e-mail van U waar stond mijn adres, met kopie naar mijn ex-partner kreeg ik een schrik van mijn leven. Scheiding is niet voor niets. Ik hoop dat u moet meer opletten voor de veiligheid van uw klanten.

Reactie Scheiden-online:

Heel vervelend dat u er van uit ging dat de gegevens per partner geheim zouden worden gehouden. Uiteraard zijn alle gegevens in uw dossier vertrouwelijk, maar bij een gemeenschappelijke... Heel vervelend dat u er van uit ging dat de gegevens per partner geheim zouden worden gehouden. Uiteraard zijn alle gegevens in uw dossier vertrouwelijk, maar bij een gemeenschappelijke echtscheiding vraagt u samen de echtscheiding aan. U vult ook voor u gezamenlijk een aanvraagformulier in (Aanvrager 1 en Aanvrager 2). Ons systeem zendt dan een bevestigingsmail naar de beide opgegeven e-mailadressen. De beide aanvragers zien dan ook de gegevens welke zijn ingevuld op het gezamenlijke aanvraagformulier.

Blondel

Goede service voor weinig geld

Uw ervaring

zeer positief, alles snel geregeld tegen een zeer scherp tarief

Aerde SW van

Perfect

Uw ervaring

Als heel prettig en al het nodige papierwerk en telefonissche contacten is uit handen genomen

Hanna Ilona Kiss

Scheiding

P.

Super geregeld!

Uw ervaring

Prima, alles vlot en voorspoedig verlopen.