Bo

Goed geregeld

Uw ervaring

Snel, vriendelijk en niet te duur.

Debbie

Scheiding

Uw ervaring

Prima hulpverlening, fijn dat het digitaal kan en goede uitleg over de procedure. Wel wat weinig begeleidingstekst bij de mails net de bijlagen omtrent de scheiding.

I. de Moré

Efficiënt en meedenkend.

Uw ervaring

Dat wat moest gebeuren werd gedaan en waar nodig zelfs extra. Minimale inspanning, maximaal resultaat aan mijn kant.

S. van Zwam

Goede ervaring

Uw ervaring

Wij hadden besloten om uit elkaar te gaan, bij het zoeken naar informatie over scheiden kwam wij uit bij Scheiden-online.
Op een snelle manier en met een goede prijsverhouding hebben wij...
Op een snelle manier en met een goede prijsverhouding hebben wij gekozen voor jullie.
Goede hulp en een fijn gesprek op afstand via een video-conference! Wij hopen natuurlijk dat het voor andere niet nodig is, maar als het wel nodig is zouden wij jullie zeer zeker aanbevelen.

Doornink

Supersnel en correct

Uw ervaring

Dienstverlening was correct en to the point.
Scheiding in 14 dagen helemaal geregeld.

frank

De minst slechte manier om een huwelijk af te sluiten

Uw ervaring

Verdrietig dat er na 28 jaar komt er een einde aan ons huwelijk is gekomen.
Geschokt te zien dat de overheid afspraken in onze huwelijkse voorwaarden heeft overruled.
Teleurgesteld dat...
Verdrietig dat er na 28 jaar komt er een einde aan ons huwelijk is gekomen.
Teleurgesteld dat de politiek niet bij machte lijkt om de wetgeving rondom scheiden aan te passen aan deze tijd.
Boos dat banken, financieel adviseurs en notarissen buitensporig veel geld verdienen met onze ellende.
Blij dat mijn ex en ik er met enige hulp van scheiden-online, toch goed uit zijn gekomen.

Punt van verbetering: In ons concept convenant hadden we niets vastgelegd over het (bijzonder) partnerpensioen. Er is toen direct gevraagd naar onze plannen hierover. Natuurlijk is het onverstandig van me tot een uitspraak te laten verleiden. Het was beter geweest dit open te laten en eerst een even alle gevolgen te bestuderen. De informatie hierover had iets royaler gemogen.
Als de relatie het toelaat dan zou ik een ieder willen adviseren het op deze wijze af te sluiten. Ik denk dat de meeste alternatieven een heel stuk duurder zijn en de tegenstellingen soms groter maken dan dat nodig is.
Als ik ooit weer ga scheiden dan kom ik hier zeker opnieuw terecht.

Mark Snel

Prima service

Uw ervaring

De situatiekaart nooit leuk. Maar ben snel en goed geholpen.

Scheiding aanvraag.

Uw ervaring

Snelle reactie op de aanvraag en ook na inzenden van de stukken. Ook zeer prettig contact op kantoor. Er wordt goed geluisterd en meegedacht.

Jaap

Soepel en correct

Uw ervaring

De vermogenssituatie bij onze scheiding was wat complexer dan normaal, in mijn ogen. Toch viel deze binnen de normale tarieven. Met het sjabloon voor het convenant in de hand konden wij redelijk... De vermogenssituatie bij onze scheiding was wat complexer dan normaal, in mijn ogen. Toch viel deze binnen de normale tarieven. Met het sjabloon voor het convenant in de hand konden wij redelijk snel ons convenant maken. Wij hebben dit met Mr A.S. Bakker op zijn kantoor in Utrecht doorgenomen, waarbij hij alle punten van ons convenant doorliep en een heldere uitleg gaf. Na ons gezamenlijk akkoord werden alle administratief juridische stappen geregeld. Al met al is alles soepel verlopen en zeer correct behandeld door Mr A.S. Bakker.

Alex Maessen

Scheiding Maessen