Harry B.J. Behrendt

Goede voorlichting

Uw ervaring

goede voorlichting en begeleiding.
vlotte afwikkeling

W. Schilder

Waarom wilt u een titel? advocaten hebben al een titel toch?

Uw ervaring

Ik vind het merkwaardig en niet professioneel wanneer u uw klanten word-documenten stuurt waar eenvoudig mee gerommeld kan worden. U heeft een net briefhoofd etc. Volgens mij is een dergelijke... Ik vind het merkwaardig en niet professioneel wanneer u uw klanten word-documenten stuurt waar eenvoudig mee gerommeld kan worden. U heeft een net briefhoofd etc. Volgens mij is een dergelijke basis eenvoudig te misbruiken......

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Uw opmerking begrijp ik helaas niet. De documenten die wij toezenden zijn blanco. Het logo van ons kantoor wordt pas geplaatst op het convenant dat getekend wordt.

M. Abraas

Snel scheiden, als je het met elkaar eens bent.

Uw ervaring

Perfecte begeleiding, alles wordt duidelijk uitgelegd en daarna ook goed uitgevoerd.
Later bleek nog een aanvullend convenant nodig, wat zonder problemen uitgevoerd werd.

Joyce Sundermeijer

Beoordeling Joyce Sundermeijer

Uw ervaring

Uitstekend: snel, accuraat, begrijpelijke advisering, kundig, rustig.

maico vianen

Maico vianen

Uw ervaring

zoals het wordt uitgeleged op julie site en bij mijn gesprek op jullie kantoor verteld is zo wordt het ook geregeld ik ben zeer tevreden zoals jullie mijn scheiding hebben begeleid.

...

Snel en deskundig

Uw ervaring

medewerkers waren profesioneel en nooit werd er een antwoord niet gegeven.

Rowdy

Super geregeld en snel

Uw ervaring

Super geholpen snel en netjes

M. Meijer

Erg behulpzaam

Uw ervaring

Ondanks dat het een online-scheiding is en je zelf alles op papier zet, krijg je nog wel tips en adviezen daar waar nodig. Ook na het tekenen staan ze nog klaar om je de weg te wijzen.

Mark

Buitengewoon goed geholpen!

Uw ervaring

Snel en kordaat. Alles werd duidelijk uitgelegd en er is ons veel uit handen genomen...

Rietvel- de Koning

Beoordeling

We zijn zeer positief..
De afhandeling verliep soepel en netjes..