E Hofman

Scheiding Hofman

Uw ervaring

Prima, alleen het gesprek via videoconference liep niet goed qua beeld en geluid. Uiteindelijk via de mobiele telefoon opgelost

Mandy

Snel, goed, goedkoop en duidelijk

Uw ervaring

Erg tevreden over de procedure, de advocaat zelf (Auke Bakker), het verloop en de afwikkelsnelheid. Scheiding was binnen een paar weken rond.

Erik

Soepel verlopen

Uw ervaring

Prima, alles is wrijvingsloos verlopen

D.Gundag

Tevreden

Sheila

Eindbrief met document werd alleen naar mijn exman gestuurd

Uw ervaring

De eindbrief met kopie inschrijving in gemeente was alleen naar mijn exman gestuurd, terwijl ik deze nodig had voor de bank. Dit vond ik een beetje slordig. Toen het in mijn idee te lang duurde... De eindbrief met kopie inschrijving in gemeente was alleen naar mijn exman gestuurd, terwijl ik deze nodig had voor de bank. Dit vond ik een beetje slordig. Toen het in mijn idee te lang duurde heb ik gebeld en toen bleek dit dus. Het benodigde is mij toen alsnog toegestuurd, maar hierdoor werden de andere stappen die ik moet zetten voor de hypotheek ook onnodig vertraagd, terwijl ik van te voren had aangegeven dat de procedure haast had en ik de documenten nodig had.

Masha

Uitstekend!

Professioneel, adequaat, heel vriendelijk

Jannette Lodder

Goed en snel geregeld

Uw ervaring

Heel fijn dat het gewoon vanaf thuis geregeld kan worden en niet samen voor gesprek hoeft te komen

Hein van der Lugt

Subliem

Uw ervaring

Prettig, snel reagerend, klantvriendelijk, geduldig. Kortom: ben heel tevreden.

Jolanda

Deskundig en snel

Uw ervaring

Goed telefonisch bereikbaar, de medewerkers die de telefoon beantwoorden reageren snel en adequaat. De afspraken worden nagekomen en met snelheid. De advocaat is deskundig.

Van gorkom

Flitsscheiding

Uw ervaring

Het ging supersnel zoals gehoopt