J H

Snel en eenvoudig

Wendy

Snel geregeld

Uw ervaring

Scheiding snel geregeld en een fijne bespreking gehad waardoor alles goed duidelijk was.

Mark Vermeulen

Ontbinden / scheiden geregistreerd partnerschap

Uw ervaring

Nakomen wat je belooft, geen vanzelfsprekendheid. Behalve bij B& advocaten! Heldere uitleg, stap voor stap goeie begeleiding en afspraken nagekomen! Dikke pluim en bedankt voor de zeer snelle hulp... Nakomen wat je belooft, geen vanzelfsprekendheid. Behalve bij B& advocaten! Heldere uitleg, stap voor stap goeie begeleiding en afspraken nagekomen! Dikke pluim en bedankt voor de zeer snelle hulp en goeie service

Willem Jan Manten

Vlot en discreet

Prettig en respectvol.

Frank Verschuuren

Snelle scheiding

Uw ervaring

Snel en goed geregeld. Ook meegedacht en begrip getoond oa toen we te laat (file) op de afspraak kwamen. Zeker omdat de prijs vergeleken met anderen laag was.

G Bastiaan

Snel en keurig geholpen!

Uw ervaring

Ontzettend prettig. Snel, duidelijk, afspraken worden nagekomen. Online en digitaal is erg plezierig.

Petra Verbeek

Prima geholpen

zeer goed.
Wel moet er duidelijker gecommuniceerd worden dat je echt eerst alle facturen betaald moet hebben voor er iets gebeurd. Op de factuur staat namelijk een betalingstermijn van 14 dagen

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie. Dit probleem hebben we inmiddels opgelost door de betalingstermijn te verwijderen van de facturen voor scheiden-online.nl. Overigens kan de hele voorbereiding en de... Hartelijk dank voor uw reactie. Dit probleem hebben we inmiddels opgelost door de betalingstermijn te verwijderen van de facturen voor scheiden-online.nl. Overigens kan de hele voorbereiding en de bespreking gewoon plaatsvinden voordat betaald is. Alleen dienen wij het verzoekschrift pas in nadat het bedrag is voldaan. Dit houdt verband met het griffierecht van bijna E 300,-. En zo lopen wij geen incasso-risico. Dat ziet u vervolgens weer terug in het scherpe tarief.

Rozanne Jansen

Online scheiden

Snel en eenvoudig

Mark Vermeulen

Ontbinden / scheiden geregistreerd partnerschap

Reactie Scheiden-online:

Heel fijn te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Daar doen we het voor!

V draanen

Scheiden niet altijd lijden