Annelies Beijer

Uitstekend

Uw ervaring

De secretaresses en advocaat waren erg behulpzaam en maakte de hele ervaring een stuk makkelijker.

i.m. Knorr

Accurate afhandehandeling , helder. Snel

Uw ervaring

Het proces ging snel. De persoonlijke benadering ,uitleg in gesprek was prettig. Vooral de snelheid was fijn.

Mevr. Jansen

Scheiden

Uw ervaring

Het was snel geregeld, gesprek op kantoor was erg behulpzaam. Het hele proces ging zoals ze beloven op hun website.

Staffhorst

Echtscheidingsdienstverlening

Uw ervaring

Snel, efficiënt en accuraat.

F. Cliteur

Fiscale scheiding

Prima: doelgericht; efficiënt

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review. U waardeert ons met 1 ster, wat wij uiteraard betreuren. In uw review zag ik echter ook dat u onze dienstverlening omschrijft als: "Prima: doelgericht;... Hartelijk dank voor uw review. U waardeert ons met 1 ster, wat wij uiteraard betreuren. In uw review zag ik echter ook dat u onze dienstverlening omschrijft als: "Prima: doelgericht; efficient" en dat u ons kantoor aanbeveelt. Ik ga er van uit dat u niet de bedoeling had ons slechts met 1 ster te waarderen.

J.Stuifzand

Prima geholpen

Uw ervaring

Zeer respectvol. Een duidelijke uitleg en voldoende ondersteuning.

Jorn Fricke

Uitstekende service

Uw ervaring

Van begin tot einde een uitstekende communicatie, prijs/kwaliteit verhouding optimal. Voor het scheidingsproces dat nooit makkelijk is, was deze service voor ons de beste. Een absolute aanrader!

W.A.Uittenbogaard

Super!!

In 1 woord SUPER !

Anna

Snel, makkelijk, professioneel

A.Ruitenbeek

Scheiden online via uw kantoor.

Correct, professioneel.