Onno van de Weteringh

Beoordeling Fam. van de Weteringh

Uw ervaring

Uitstekende toelichting en ruim de tijd genomen op jullie kantoor voor het doornemen van het convenant en ouderschapsplan. Verder prima afgehandeld. De communicatie vanuit het secretariaat was wel... Uitstekende toelichting en ruim de tijd genomen op jullie kantoor voor het doornemen van het convenant en ouderschapsplan. Verder prima afgehandeld. De communicatie vanuit het secretariaat was wel heel koud en kaal. Daar mag wel iets meer aandacht aan worden gegeven

Zeer content!

Uw ervaring

Zeer snel, correct, duidelijk en volledig. Het proces wordt naar believen met meer of minder advies ingevuld.
Zeer duidelijke voorbeelddocumenten

P Neijenhuis

Eenvoudig en snel

Uw ervaring

Ideaal en kort en krachtig.

B.A. Doorn

Prima behandeling, en snel

Uw ervaring

hebben een goede begeleiding en uitleg gehad.
prima service en snel.

Sangers

Scheiden via online

Uw ervaring

Prima, accuraat en in een prettige sfeer

Chica

Vaste prijs zonder verrassingen, goed pakket.

Uw ervaring

We hadden gekozen voor het pakket met overleg aan het kantoor in Utrecht. De advocaat die onze scheiding behandelde nam ruim te tijd om tekst en uitleg te geven. De aangegeven termijnen van de... We hadden gekozen voor het pakket met overleg aan het kantoor in Utrecht. De advocaat die onze scheiding behandelde nam ruim te tijd om tekst en uitleg te geven. De aangegeven termijnen van de verschillende stappen in dit proces zijn geen enkele keer overschreden, tussentijds werden wij geinformeerd welke stap werd ingezet. Samenvattend: deskundig, binnen de afgesproken termijn en zonder de geruchte kleine lettertjes/verborgen kosten, de totaalprijs is dan ook echt de totaalprijs. Aanrader voor eenieder die nog "on speaking terms" is met zijn of haar toekomstige ex.

Erwin Kok

Beoordeling

Uw ervaring

Goed geholpen en jullie stonden garant voor een snelle afwikkeling

-----

Heel goed!

Maurice Vonk

Echtscheiding on line

Uw ervaring

Goed, strak, nauwkeurig, recht door zee