coort

Scheiding

Uw ervaring

Goed.. goede hulp en begeleiding

Stefanie

En echte aanrader.

Robert

Uitstekend

Uw ervaring

goede informatie via website, uitstekend gesprek, goede informatie over voortgang

Marc

Uw ervaring

Helder, zorgvuldig, betrouwbaar, deskundig.

Erik

Prima verzorgt.

Uw ervaring

Zeer prettig, netjes goede informatie, prettig gesprek, snelle afwikkeling.

Frank Roodenburg

Zonder gedoe scheiden

Uw ervaring

Het hele proces is zeer goed en netjes afgehandeld. Op het kantoor netjes ontvangen en door de advocaat alle stappen goed door genomen. Tevens alle vragen beantwoord en daar waar nodig aanvullingen... Het hele proces is zeer goed en netjes afgehandeld. Op het kantoor netjes ontvangen en door de advocaat alle stappen goed door genomen. Tevens alle vragen beantwoord en daar waar nodig aanvullingen gedaan.

Heusschen

Soepele en snelle maar vooral duidelijke scheidingsprocedure doorlopen!..

Uw ervaring

Procedure verliep erg duidelijk, stapsgewijs en overzichtelijk!.. Alles is naar verwachting behandeld! Wat ze aangeven op de site wordt ook daadwerkelijk uitgevoerd!..

H.M.J. Widdershoven

Goede begeleiding, voorlichting en afhandeling.

Uw ervaring

Degelijk en met kennis van zaken.

Jan

Onverwacht goed

Uw ervaring

Had vooraf mijn twijfels, maar kan niet anders zeggen dan dat de begeleiding in deze scheiding zeer correct was. Het feit, dat wij het vooraf volledig eens waren over de verdeling na de scheiding en... Had vooraf mijn twijfels, maar kan niet anders zeggen dan dat de begeleiding in deze scheiding zeer correct was. Het feit, dat wij het vooraf volledig eens waren over de verdeling na de scheiding en beiden geen "oorlog" wensten - droeg daar natuurlijk zeker aan bij. Heb een eerdere ervaring met een scheiding en het wél inzetten van advocaten, hetgeen alleen maar leidde tot meer emotie en tegenwerking.