J. de Groot

Snelle en efficiente afhandeling

zus Wendy

V-H

Uw ervaring

dit betreft de scheiding van mijn broer en schoonzus. Mijn schoonzus is erg tevreden, maar van mijn broer heb ik er niets over gehoord. Ik heb beiden geholpen de scheiding te regelen en het ging... dit betreft de scheiding van mijn broer en schoonzus. Mijn schoonzus is erg tevreden, maar van mijn broer heb ik er niets over gehoord. Ik heb beiden geholpen de scheiding te regelen en het ging prima, begrip voor de situatie van uw kant was erg belangrijk. Snel geregeld en vriendelijk contact.

BvH

Titel

Vriendelijk en professioneel

de witte

Netjes

Uw ervaring

Netjes, geen poespas, heldere prijsafpraak. Goede service en afronding.

Wim

Probleemloos

Uw ervaring

onze scheiding is soepel verlopen, hiervoor dank !

martin

7.5

Uw ervaring

Prima, goede comunicatie en goede prijs !

Jeroen

Keurig, netjes en adequaat

Uw ervaring

Een gesprek is aan te bevelen. Tijdens zo een proces vergeet je al snel dingen of kijk of lees je gauw over dingen heen. Een gesprek geeft rust en een professionele objectieve kijk. Zeer nette en... Een gesprek is aan te bevelen. Tijdens zo een proces vergeet je al snel dingen of kijk of lees je gauw over dingen heen. Een gesprek geeft rust en een professionele objectieve kijk. Zeer nette en professionele begeleiding en afhandeling.

C. H. T. Rutte

Belofte wordt waargemaakt!

Uw ervaring

Top! Kan niet anders zeggen.
Had B& advocaten gekozen, waarbij de vele lovende recensies de doorslag gaven bij m'n keuze.
En kan deze lovende recensies 100% beamen.
Dankzij de...
Top! Kan niet anders zeggen.
En kan deze lovende recensies 100% beamen.
Dankzij de heldere begeleiding, het via internet kunnen doornemen van het convenant en de zorgvuldigheid waarmee alles werd geregeld kan ik nu al terugkijken op een "prettig" en snel verlopen scheiding.
Hierdoor kan ik inmiddels alweer verder met m'n leven en dat ervaar ik als heel positief.

L

Uitstekend

Uw ervaring

Uitstekend van begin tot eind

Stefan Hagoort

Goed en snel

Uw ervaring

Zeer goed en professioneel en niet duur