Spelbos

Beoordeling scheiding procedure

Snel en correct

Melinka Binnerts

Wanneer scheiden zonder mediator lukt, vooral online regelen!!!

Uw ervaring

Alle papieren hadden voorafgaand aan het online overleg in orde , het was een kwestie van doornemen, hier en daar een beetje aanpassen, goed advies van een vriendelijke advocaat. Prima dus!

Aardoom

Prima snelle service.

Uw ervaring

Snel, duidelijk. Verstand van zaken en handige voorbeelden vooraf

natasja pleiffr

Snel en goed

Uw ervaring

ik heb dit goed ervaren geen opmerking dat het allemaal niet duidelijk was het is snel en goed geregeld allmaal en alles werd heel goed uitgelegt

onbekend

Goed genoeg

Uw ervaring

Bij aanmelding telefonisch wat onduidelijkheden, ook het maken van een afspraak op kantoor verliep niet geheel vlekkeloos. Inhoudelijk was alles goed voor elkaar

P. J. Warringa

Kundig, discreet en snel

Uw ervaring

Op korte termijn alles vakkundig geregeld. Prima adviezen en ook nog redelijke tarieven.

L Brouwer

Snelle en duidelijke dienstverlening

Uw ervaring

Ik vond het een prettige manier waarop alle zaken geregeld werden. Scheidem is niet leuk, maar de procedure viel mij heel erg mee. De advocaat ( dhr. Bakker) was heel vriendelijk en alles werd goed... Ik vond het een prettige manier waarop alle zaken geregeld werden. Scheidem is niet leuk, maar de procedure viel mij heel erg mee. De advocaat ( dhr. Bakker) was heel vriendelijk en alles werd goed uitgelegd en toegelicht. Van tevoren de convenanten invullen was ook goed te doen. Al met al heel tevreden. Binnen 6 weken was alles rond. Volgens mij zelfs nog sneller.

bolahrir

Snel en makkelijk

Zeer goed

Rick

Beoordeling

als zeer goed

Beoordeling scheiding online

Uw ervaring

Vriendelijk vlot deskundig en meedenkend.