Jan

rieneke kamphuis

Aanrader

Prettig en efficiënt.

H

Goede en snelle afhandeling scheiding.

Uw ervaring

Op een zakelijke, professionele wijze zijn wij prima geholpen bij onze echtscheiding.

mevr. van ginneken

goed

Geke Slachter

Persoonlijke benadering

Heel goed

margreet

Scheiden

Uw ervaring

Alles prima geregeld, kan ik iedereen aanraden.

J van Duuren

Goed geregeld

Uw ervaring

Heel prettig ervaren ondanks de situatie, goede en duidelijke uitleg, er werd tijd voor je genomen, ben heel tevreden over de afhandeling

sandra de Groot

Netjes en professioneel

Uw ervaring

Met alles zijn wij goed geholpen. Ik kon bellen voor al mijn vragen. Je doet dit niet dagelijks en dus een hoop vragen.

E.R. Schijf

Een emotioneel gebeuren zeer menselijk en professioneel opgelost.

Uw ervaring

Zoals bij het eindoordeel reeds aangegeven vond ik de dienstverlening uitstekend. Zowel het administratieve deel inclusief tekst en uitleg als het door Scheiden-online ontwikkelde concept convenant... Zoals bij het eindoordeel reeds aangegeven vond ik de dienstverlening uitstekend. Zowel het administratieve deel inclusief tekst en uitleg als het door Scheiden-online ontwikkelde concept convenant waren duidelijk. De bespreking op het kantoor in Utrecht werd op perfecte wijze begeleid door mr. A. Bakker. De totale afwikkeling was snel en verdient alle lof!

Astrid

Snel, makkelijk en vooral geen administratieve rompslomp

Uw ervaring

Prima. Alles zoveel mogelijk online. In het enige gesprek wat we hebben gehad, kregen we ook de nodige adviezen over dingen waar we zelf niet bij hadden stil gestaan. Bij de ervaring speelt wel mee... Prima. Alles zoveel mogelijk online. In het enige gesprek wat we hebben gehad, kregen we ook de nodige adviezen over dingen waar we zelf niet bij hadden stil gestaan. Bij de ervaring speelt wel mee dat mijn ex en ik op vriendschappelijke manier uit elkaar gaan. Als je een vechtscheiding hebt, werkt het misschien minder soepel.

Reactie Scheiden-online:

Beste Astrid,
Beste Astrid,
Bedankt voor de review. Bij een echtscheiding waarbij mensen het niet over alles eens zijn, kan inderdaad geen gebruik worden gemaakt van dit traject. Dan kan mediation een oplossing zijn, of ieder een eigen advocaat. Die opties zijn uiteraard wel veel duurder dan dit traject.