Tineke

Prima en snel geregeld

Uw ervaring

Prima, snel en duidelijke voor een lage prijs. TOP!

Gerbrig Reitsma

Scheiding in goede harmonie

Uw ervaring

Prima, kundige advocaat zonder poespas en al te veel jargon. Kon alles goed toelichten en uitleggen

Deborah van Rooijen

Top-geregeld

Uw ervaring

Alles is heel professioneel en snel geregeld. Duidelijke procedure. goede uitleg.

Ben Negerman

Supersnelle afhandeling

Goede en snelle afhandeling

Gonnie Veenstra

Supersnelle afhandeling scheiding

Uw ervaring

super!! Goede communicatie en afhandeling. Binnen 3 weken was de scheiding erdoor.

Roelof Nijland

Super geregeld..

als heel vriendelijk ervaren

J. Jacobs

Betrouwbaar & snel

Uw ervaring

-Alle beloftes zijn nagekomen binnen de afgesproken tijd.
-Administratie is duidelijk en overzichtelijk.
-Alles is goed uitgelegd in duidelijk begrijpbare taal.

-enige...
-Alle beloftes zijn nagekomen binnen de afgesproken tijd.
-Administratie is duidelijk en overzichtelijk.
-Alles is goed uitgelegd in duidelijk begrijpbare taal.

-enige kleine minpuntje is dat er wbt uitkering/giften/hypotheekoverwaarde niet heel veel kennis was. In ons geval dat niet erg, wij hebben die informatie anderzijds kunnen verkrijgen.

Verheul

Onbezorgd scheiden .

Uw ervaring

Goed, proces volledig uithanden kunnen geven , scheiding was ook eenvoudig met wederzijds goedvinden , de casus was redelijk eenvoudig. Wat wel handig is om bijvoorbeeld met inlog op jullie website... Goed, proces volledig uithanden kunnen geven , scheiding was ook eenvoudig met wederzijds goedvinden , de casus was redelijk eenvoudig. Wat wel handig is om bijvoorbeeld met inlog op jullie website de voortgang aan te geven .
Bijvoorbeeld het is nu naar de rechter , gaat nu naar gemeente zodat je inzicht heb in je proces .
Wij zijn zonder convenant gescheiden , wat mij wel belangrijk lijkt is dat bij kinderen en complexe zaken het proces langer en ingewikkelder is , hierbij heb je wel hulp voor nodig .

nietvantoepassing

Zeer goede service

Uw ervaring

Als zeer prettig en vertrouwd.

Eric Beuzekamp

Uitermate tevreden; online en toch persoonlijk