broers

Beoordeling

Uw ervaring

zeer goed, in ons geval doordat wij allebij het zelfde doel hadden, zo min mogelijk kosten maken zodat we het geld aan onze zoon konden spenderen

Anneveldt

Handig, maar niet altijd even snel

Uw ervaring

De manier van afhandelen hebben we als erg prettig ervaren.
Maar het aanvragen van de echtscheiding bij de Rechtbank had in onze ogen sneller gekund.
Hierdoor hebben we toeslagen gemist...
De manier van afhandelen hebben we als erg prettig ervaren.
Hierdoor hebben we toeslagen gemist van de belastingdienst, omdat de echtscheiding nog niet was aangevraagd.

S. Klijn

Snel en professioneel afgehandeld

Uw ervaring

Netjes geholpen vanaf het eerste contact. Alles is overzichtelijk en er zijn geen verborgen kosten. De flexibiliteit om ons van dienst te zijn en de professionaliteit van Mr. Bakker hebben wij erg... Netjes geholpen vanaf het eerste contact. Alles is overzichtelijk en er zijn geen verborgen kosten. De flexibiliteit om ons van dienst te zijn en de professionaliteit van Mr. Bakker hebben wij erg op prijs gesteld. Ook de afwerking (versturen van de documenten) is zeer prettig verlopen. Ik kan Scheiden-online van harte aanbevelen.

B van Doorn

Snel en makkelijk

heel goed

N. Wesselius

Snel en eenvoudig

Twan Voogt

Efficient en professioneel

Uw ervaring

Uitstekend, ik kan het iedereen aanbevelen. Bereikbaarheid zowel telefonisch als per email is uitstekend.

NBK

Feedback Scheiden-online

Uw ervaring

Zeer prettig. Accuraat en snel.

Edward Hamoen

Helder en efficient

Efficiënt, vakkundig en prettig

Rindert

Prima afhandeling; professioneel en vakkundig

prima!

Vries

Goed en niet duur

Uw ervaring

Als je in goed overleg van je partner wil
Scheiden is dit een zeer goede en goedkope manier.