Marieke de Jong

Eenvoudig, duidelijk, snel

Jaap vTongeren

grote klasse

Uw ervaring

Super ontvangen ven goede afwikkeling

Wendy Oosterwijk

Zeer goede afhandeling van de scheiding

Zeer professioneel en vriendelijk

Marie Jose Timmee

M.J. Timmer

Uw ervaring

Goed, dhr Bakker is een prettige gesprekspartner en wijst op zaken die je zelf over hoofd ziet of waar je geen weet van hebt. Ook toen ik verzocht om een bewijs van inschrijving werd ook hier spoed... Goed, dhr Bakker is een prettige gesprekspartner en wijst op zaken die je zelf over hoofd ziet of waar je geen weet van hebt. Ook toen ik verzocht om een bewijs van inschrijving werd ook hier spoed achter gezet door een collega vd heer Bakker. Prima dienstverlening!

dian van de velde

Erg professioneel

Professioneel en zeer accuraat

Ben

Vlot en eenvoudig geregeld

Uw ervaring

Na het zelf opstellen van het concept convenant deze laten screnen in een gesprek. De adviseur wist goed de vinger op de belangrijkste punten te leggen en wees ons op de consequenties van de keuzes.... Na het zelf opstellen van het concept convenant deze laten screnen in een gesprek. De adviseur wist goed de vinger op de belangrijkste punten te leggen en wees ons op de consequenties van de keuzes. Op basis hiervan enkele zaken aangepast.
De rest van de procedure verliep zonder problemen.
Een goed oplossing, zeker voor het regelen van een scheiding, waarbij de partners zelf in goed overleg tot zaken kunnen komen.

Tonny

Goed geregeld!

Duidelijk!

Peter van Gestel

Feedback over Scheiden-online

Uw ervaring

Prima! Ondanks dat het om een scheiding ging en ik niet zo heel happy was moet ik zeggen dat de dienstverlening prima was. De webcambijeenkomst was prettig en het is allemaal idd snel en goed... Prima! Ondanks dat het om een scheiding ging en ik niet zo heel happy was moet ik zeggen dat de dienstverlening prima was. De webcambijeenkomst was prettig en het is allemaal idd snel en goed geregeld. Iets wat voor mij en ondertussen mijn ex prettig was geweest is als er net iets vaker een email ter kennisname naar ons zou worden gestuurd. . er was soms wat lang stilte op dat gebied en we wisten dan niet of stukken al gearriveerd waren of al waren doorgestuurd. Maar ik zal zeker scheiden-online aanraden bij anderen als daar het huwelijk zal eindigen.

Wiegmans

Supersnel