van Buul, Johannes

Snelle afwikkeling van U echtscheiding ga naar het internet B&Advocaten.

Uw ervaring

De behulpzaamheid van de advocaten maar ook van het administratief personeel is zeer naar behoren ontvangen bij mij.

De informatie verstrekking vooraf bleek uitstekend want wij als wat...

De informatie verstrekking vooraf bleek uitstekend want wij als wat oudere mensen konden met die informatie goed overweg met het systeem.

Ik wil dan ook iedereen hartelijk bedanken voor de afwikkeling van mijn echtscheiding.

O.W.

Vlot en integer

Uw ervaring

Alles zelf goed voorbereid, zeer prettig gesprek om de boel door te nemen en supersnelle afhandeling. Het zijn geen prettige omstandigheden dus fijn als er meegewerkt en gedacht wordt.

van Vliet

Hulp bij scheiden online : geen lijden

zorgvuldig

Sandra van der Vlis

Meer dan tevreden

Uw ervaring

Met enige aarzeling besloten mijn inmiddels ex-partner en ik om de scheidingsprocedure via Scheiden online te doen. We hadden weliswaar een overzichtelijke situatie, waren het over alles eens en... Met enige aarzeling besloten mijn inmiddels ex-partner en ik om de scheidingsprocedure via Scheiden online te doen. We hadden weliswaar een overzichtelijke situatie, waren het over alles eens en hadden geen problemen, maar hoe betrouwbaar is de informatie op zomaar-een-site.. Vooral omdat het zover ons bekend de goedkoopste methode leek hebben we t toch gedaan. Tot grote tevredenheid: alle stappen werden uiterst efficient begeleid en bevestigd, gezocht werd naar de snelste methode, bijvoorbeeld door onze zaak voor te leggen aan rechtbank Almelo. In nog kortere tijd dan beloofd op de site is de scheiding tot stand gekomen.

N. van Dalen

Snel en makkelijk

Uw ervaring

Vond het zeer prettig! Alles zelf kunnen doen. De onduidelijkheden konden besproken worden in het persoonlijk gesprek. Prima!

xx

Uw ervaring

Goede ervaring, simpel en goede service

Rijnart

Snel scheiden

Uw ervaring

Goede service, doen wat beloofd is en niet duur.

w. de Boo

In één kort zinnetje gewoon perfect.

Uw ervaring

Van begin tot het eind , direct, efficient en doelmatig en prettig zakelijke benadering.

MM van Dijk

Snel, makkelijk en relatief goedkoop scheiden

Snel, makkelijk en goed.

Mike

Prima!

Uw ervaring

Snel, zorgvuldig en goed geprijsd!