BV

Echtscheiding

Prettig en zorgvuldig

XX

Uitstekende service, goede kennis van zaken en zeker ervaren met dit soort zaken

TK

Professioneel en snel

Uw ervaring

Ik had mijn bedenkingen om zoiets gevoeligs als mijn echtscheiding on-line te regelen.
Er werd via de website beloofd dat de echtscheidingsprocedure dan sneller is te regelen.
Na het...
Na het bezoek aan het kantoor te Utrecht was de echtscheiding inderdaad binnen 2 maanden ingeschreven bij de gemeente. Complimenten voor de ontvangst in Utrecht en de behandeling van het convenant. Er wordt goed de tijd voor genomen en zorgvuldig naar beide partijen.

John Spruijt

Professioneel en toch persoonlijk

Positief en constructief

annet koops

Liep alles maar zo soepel in het leven

Uw ervaring

Het hele traject verliep soepeltjes. De verwachtingen die ik kreeg nav de website, werden behaald. Ik had enigszins koudwatervrees, omdat ik dacht dat er nog wel een addertje onder het gras zou... Het hele traject verliep soepeltjes. De verwachtingen die ik kreeg nav de website, werden behaald. Ik had enigszins koudwatervrees, omdat ik dacht dat er nog wel een addertje onder het gras zou zitten mbt betaling (bijvoorbeeld). Maar niets van dat al. Het verliep 'clean'. Het gesprek met de advocaat was licht afstandelijk, maar deskundig en aangenaam. Ik zou het zo weer doen. (;-)

Lensink

Uitstekend!

Marc Verburg

Niet vlekkeloos

Uw ervaring

Hoewel het in mijn geval een redelijke 'makkelijke' scheiding betrof, vond ik de communicatie me scheiden-online stroef verlopen. Keer op keer bleek niet duidelijk welke stap we moesten zetten en de... Hoewel het in mijn geval een redelijke 'makkelijke' scheiding betrof, vond ik de communicatie me scheiden-online stroef verlopen. Keer op keer bleek niet duidelijk welke stap we moesten zetten en de in te vullen formulieren bevatten convenantvragen hoewel wij besloten hadden zonder convenant te scheiden. We moesten ook te vaak via mail of telefoon vragen wat nu de bedoeling was. Grootste ergernis betrof echter de optie niet naar het kantoor te komen, maar de scheiding in gang te zetten met de videoverbinding. Die werkte niet ondanks pogingen op verschillende computers met diverse browsers. Positief is natuurlijk wel dat de scheiding zelf snel kon worden voltrokken en doorgevoerd.

Reactie Scheiden-online:

Vervelend te horen dat u de communicatie stroef vond verlopen.
Vervelend te horen dat u de communicatie stroef vond verlopen.
Wij doen altijd ons uiterste best om de communicatie juist goed te laten verlopen. U geeft aan dat u ook informatie over een ocnvenant ontving. Wij sturen clienten na hun aanmelding bewust ook een model-convenant toe zodat zij deze eventueel kunnen bekijken. Regelmatig besluiten clienten na hun aanmelding voor een traject zonder convenant, om alsnog te kiezen voor het traject met convenant.
De video-verbinding is meestal van goede kwaliteit. Het kan helaas altijd een keer voorkomen dat de verbinding niet optimaal is. Dit kan verschillende oorzaken hebben en is nooit volledig uit te sluiten, omdat het een samenspel is van ons system, de internetverbinding van de klant en de apparatuur die wordt gebruikt. Gelukkig gaat het in verreweg de meeste gevallen heel goed.

Harmsen

Keurig netjes en volgens afspraak

Uw ervaring

Dienstverlening was top, alles volgens afspraak en keurig op tijd en netjesafgehandeld.