hans daniel

top geregeld en sn

Hogeveen

Solo

Uw ervaring

Het is duidelijk, snel en vragen woden vriendelijk beantwoord.

Petra

Servicegericht, adequaat, correct, vlot

Carlo Vankan

Perfect en snel geregeld.

Alles is prima verlopen.
Een videoafspraak en de rest ging vanzelf.
Binnen 4 weken was alles geregeld.

Beauwy A

Geloofwaardig

zeer betrouwbaar en content

Dumitru

Scheiden-online

Jermy Hagebeuk

Snel en duidelijk

Uw ervaring

zeer prettig. snelle procedure, beloftes nagekomen. Beter als dat ik verwachtte en tegen een scherpe prijs!

Linda - Bergen op Zoom

Snel en efficient

Uw ervaring

Wanneer je het onderling eens bent en zelf een idee hebt hoe je eigen financiën gaat opsplitsen is dit een snelle efficiënte en goedkope manier van scheiden. Je maakt zelf aanpassingen in het... Wanneer je het onderling eens bent en zelf een idee hebt hoe je eigen financiën gaat opsplitsen is dit een snelle efficiënte en goedkope manier van scheiden. Je maakt zelf aanpassingen in het standaard convenant. In een eventueel advies gesprek kun je nog vragen stellen en wordt het convenant nog aangepast. Werkt prima!

john

Resultaat telt maar u denkt niet mee in de onwetendheid van uw klant

Uw ervaring

enigzinds triest, natuurlijk zijn dit spannende tijden voor die gene die gaan scheiden,
maar u laat veel initiatief over aan ons, waar wij niet eens van op de hoogte zijn of kunnen zijn.

Reactie Scheiden-online:

Vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent over over het traject dat wij aanbieden. Het traject via scheiden-online.nl is inderdaad een traject waarbij de clienten een deel van het werk... Vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent over over het traject dat wij aanbieden. Het traject via scheiden-online.nl is inderdaad een traject waarbij de clienten een deel van het werk zelf verrichten, zoals het invullen van het convenant, het verzamelen van de benodigde afschriften en het aan ons toezenden van die documenten. Dat levert dan ook een aanzienlijke kostenbesparing op voor de client. Op onze website en in ons stappenplan proberen wij volledig helder te zijn over de handelingen die onze clienten moeten verrichten om het traject te kunnen afwikkelen.

x

Snel en eenvoudig