Willem Robijn

Ideaal mits je met je partner overal over kunt praten. Ben je in no time gescheiden

Snel geregeld een aanrader

prettig, soepel, en snel

Jip

Ontbinden op heldere wijze

Uw ervaring

Ik deel de ervaringen op deze site. Hieraan wil ik toevoegen dat wij op een zeer deskundige, geduldige en mensgerichte manier zijn geholpen door mr. A.S. Bakker. Complimenten!

trenning

Uitstekend

duidelijk

Paul Nijenhuis

Efficient, persoonlijk, aangename sfeer

Uw ervaring

Prima, snel, uitstekende service, geode informatie

A.J.J. Oosterveld

De weg terug

Uw ervaring

Ik heb uw begeleiding als zeer korrekt en plezierig ervaren. Het was kort en duidelijk. Geen onnodige toeters en bellen. Toen er even iets dreigde mis te gaan werd er direkt een passende oplossing... Ik heb uw begeleiding als zeer korrekt en plezierig ervaren. Het was kort en duidelijk. Geen onnodige toeters en bellen. Toen er even iets dreigde mis te gaan werd er direkt een passende oplossing geboden.

Dame uit Belgie

Keurig en tijdig afgewikkeld

Uw ervaring

Hele goede ervaring. Er wordt geluisterd en pragmatische oplossingen gevonden voor zaken en tijdig terugkoppeling gegeven op zaken. Het blijft een vervelende zaak, een scheiding, ookal was deze... Hele goede ervaring. Er wordt geluisterd en pragmatische oplossingen gevonden voor zaken en tijdig terugkoppeling gegeven op zaken. Het blijft een vervelende zaak, een scheiding, ookal was deze 'vriendschappelijk', maar op deze manier was het goed en snel geregeld en dat was onze intentie.

Paul

Goed, snel en adequaat