Scheiden

ging vlekkenloos

J.v.d.Reijden

Kan niet sneller

Uw ervaring

uitstekende dienstverlening, ik wist niet wat ik er van moest denken, maar kan het iedereen die zonder rompslomp gaat scheiden aanraden

Ronald van Dort

Zeer tevreden

Snel en correct

R.A.Petersen

Nieuw begin van mijn nieuwe leven

Uw ervaring

Vond het plezierig dat u de belangen van beide partijen in het vizier heeft en ook heeft gehouden. Begrijp dat dit sterk afhankelijk is van de gemoedstoestand van partijen..

Den Ouden

Een efficiente zakelijke manier om een scheiding te regelen

Uw ervaring

Goede informatie via de mail, prima werkwijze.
Alleen de ontvangst op uw kantoor hebben wij als wat afstandelijk ervaren. Een kopje koffie of thee serveren maakt de ontvangst iets vriendelijker.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie. Clienten die alleen langskomen voor een korte identificatie wordt inderdaad geen koffie of thee aangeboden. We kunnen ons voorstellen dat dit onprettig is, met name... Hartelijk dank voor uw reactie. Clienten die alleen langskomen voor een korte identificatie wordt inderdaad geen koffie of thee aangeboden. We kunnen ons voorstellen dat dit onprettig is, met name als de reistijd naar ons kantoor wat langer is geweest. We gaan daarom voortaan altijd koffie en thee aanbieden.

Petra

Makkelijk, snel en prettig geholpen.

O.M. de Vos

Afhandeling echtscheiding

KJM Speet

Prima service en dienstverlening

Uw ervaring

Zeer snelle reacties op emails en zeer vriendelijke en correcte afwikkeling van de hele zaak.

JOOSTEN anthony

Echtscheidingsprocedure 'online'

Uw ervaring

van meet af aan was het contact prettig; punctueel, uitgebreid waar nodig, correct. Hetgeen op de website werd 'beloofd' qua procedurelijn en kosten is geheel nageleefd. Zeer tevreden.