Y. de Wit

Scheiden

Uw ervaring

Ik werd keurig en duidelijk te woord gestaan. Mevrouw was zeer geduldig met het zonodig opnieuw uitleggen aan mijn ex partner.
Complimenten

Martin Setz

Goed geregeld, komen hun afspraak na!

Uw ervaring

Doen wat ze beloven, scheiden binnen 6 à 8 weken, en dat is ook werkelijk zo!

Niet belangrijk

Uitstekend en snel geregeld

Uw ervaring

De snelheid waarmee alles geregeld is

Jolanda de kruijk

Iedereen aan te raden !!

Snel en deskundig geholpen binnen 6 weken gescheiden

willem jongens

Jongens versus persad

Ankie

In de online trend werkt ook dit prima!

karin van Oosterhout Steenbergen

Zeer aan te bevelen voor mensen die zonder veel gedoe willen scheiden

Uw ervaring

Mevrouw van Olst, de advocate die ons heeft begeleid, heeft dat op een uitstekende manier gedaan. Ze heeft ons zeer goed geadviseerd, uit alles bleek dat zij ter zake zeer kundig is. Al met al heeft... Mevrouw van Olst, de advocate die ons heeft begeleid, heeft dat op een uitstekende manier gedaan. Ze heeft ons zeer goed geadviseerd, uit alles bleek dat zij ter zake zeer kundig is. Al met al heeft de hele scheidingsproceduere maar zo'n drie maanden geduurd. dat is bijzonder prettig, het is allemaal al pijnlijk genoeg.

Martin Tack

Heel tevreden

Uw ervaring

Well so prettig. Een vaste, lage prijs, en ze nemen toch echt de tijd voor u. Alle vragen rustig en uitgebreid besproken. Scheiden is niet leuk, maar ze maken dit gedeelte zo prettig en soepel als... Well so prettig. Een vaste, lage prijs, en ze nemen toch echt de tijd voor u. Alle vragen rustig en uitgebreid besproken. Scheiden is niet leuk, maar ze maken dit gedeelte zo prettig en soepel als mogelijk.

Jan

Snel & efficiënt

Uw ervaring

Snel en efficiënt geholpen d.m.v. eigen voorwerk a.d.h.v. een template voor een convenant gevolgd door een goed gesprek. Verder keurig afgehandeld bij rechtbank en gemeente.