Klaas

Scheiding Breetvelt

Uw ervaring

B& advocaten heeft ons uitstekend geholpen en het hele proces uitermate soepel en prettig doen verlopen

BKinnub

Top service voor een goede prijs

Uw ervaring

Heldere documenten, helder proces en snelle ondersteuning bij vragen. Documenten worden snel uitgewisseld en als je het met je (ex-)partner eens bent hoe de zaken te verdelen werkt dit super!

Vd klundert

Makkelijk .betaalbaar en betrouwbaar

NJStout

Ik geef een 8 op de schaal van richter

bijzonder attent

Anja van der Schans

Gezamenlijk scheiden ook al was het niet je keuze, omwille van de kinderen!!

Uw ervaring

het werkte heel erg goed, doordat wij zelf alles online toegestuurd kregen, zelf overal over na konden denken, zelf overal onze mening over konden geven, zelf alles alles in konden vullen daarna... het werkte heel erg goed, doordat wij zelf alles online toegestuurd kregen, zelf overal over na konden denken, zelf overal onze mening over konden geven, zelf alles alles in konden vullen daarna samen konden overleggen en daarna met een advocaat (online) een gesprek hadden die zich aan alleen aan de feiten hield, waardoor het gesprek niet ontaarde in ruzie, maar zelfs goed verliep om alles te stroomlijnen. Hierdoor ging de scheiding snel en makkelijk en konden wij beiden het belang van de kinderen boven aan blijven laten staan.

Dorien

Prettig

Zeer goed

Botter

Makkelijk en snel

Uw ervaring

Prima en geen uren uitleg.

UWW Lefeber

Echtscheiding

Uw ervaring

Zeer tevreden over de snelle afhandeling van onze scheiding. Het was allemaal duidelijk en overzichtelijk.

neen

Waarom mijn scheiding reviewen??

Uw ervaring

Ik begrijp niet zo goed waarom ik mijn scheiding zou reviewen. Het ging snel en zonder problemen met de advocaat. Prima. Maar scheiden is niet leuk, ook al is dat uw brood, dus om dan in rouw en... Ik begrijp niet zo goed waarom ik mijn scheiding zou reviewen. Het ging snel en zonder problemen met de advocaat. Prima. Maar scheiden is niet leuk, ook al is dat uw brood, dus om dan in rouw en tussen verhuisdozen nog te moeten vertellen hoe ik het contact met u heb ervaren, vind ik wat smakeloos.

Jansen

Goede afhandeling

Uw ervaring

In goed vertrouwen en accuraat afgehandeld