Professioneel en correct

Uw ervaring

De werkwijze is uiterst prettig en professioneel. Niet alleen van Mr. Bakker maar ook van het secretariaat. Onze complimenten voor de manier waarop alles is georganiseerd en de wijze van... De werkwijze is uiterst prettig en professioneel. Niet alleen van Mr. Bakker maar ook van het secretariaat. Onze complimenten voor de manier waarop alles is georganiseerd en de wijze van communiceren. Wij wensen onze familie en vrienden lange en gelukkige huwelijken toe maar mochten ze toch besluiten uit elkaar te gaan zullen wij dit kantoor van harte aanbevelen.

Kaatje

Prima, duidelijk afgewikkeld

Uw ervaring

Alles is prima,, duidelijk afgewikkeld. Goed contact via de mail, duidelijkheid tijdens videobellen. Vragen kunnen stellen met duidelijk antwoord.

Petra

Helder, duidelijke en betrokken ondersteuning.

Uw ervaring

Wij hebben een hele fijne samenwerking gehad met B& advocaten en hebben mede door hun snelle en accurate dienstverlening onze echtscheidingsprocedure snel en goed kunnen afronden.

Marianne Broeksteeg

Mijn ervaring met B&B familierecht

goed, prettig en snel

Tineke v.d. Kam

Feedback scheiden

Uw ervaring

Mijn ervaring is boven verwachting verlopen, wist niet dat scheiden op deze manier zo makkelijk is.

Kim

Netjes en goed geregeld

Uw ervaring

Het online gesprek met de advocaat was prettig en er werd voldoende tijd genomen om alles goed door te spreken. Het tussentijds contact was prettig en alles verliep vlot en zoals verwacht.... Het online gesprek met de advocaat was prettig en er werd voldoende tijd genomen om alles goed door te spreken. Het tussentijds contact was prettig en alles verliep vlot en zoals verwacht. Communicatie was volledig en duidelijk.

Bart

Uw ervaring

Goede begeleiding en snelle hulp

Wijnstra

Uitstekend

Uw ervaring

Goed gemakkelijk en vlot geregeld

du Maine

Goed geregeld