De regt

Schedung

Bossmann

Bossmann - den Boer

Uw ervaring

Ik ben erg tevreden over de snelle afhandeling. Hoewel het geen ingewikkelde echt scheiding was, is alles supersnel afgehandeld.

Roland

Zeer goed!

Uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over de begeleiding van het hele proces. Duidelijke documenten, duidelijke uitleg en snelle reacties op vragen. Top!

Joke Oostdijk

Correcte, praktische partner bij scheiding

Uw ervaring

De dienstverlening is deskundig, klantcontact plezierig. Snelle reactie steeds, ook in Coronatijd.

Guido

De pleister in een ruk er af trekken

Snel, professioneel en adequaat

Geschiere/Kool

Ervaring scheiding

Uw ervaring

Geduldige afhandeling, goed gesprek; advies en geen haast. Na gesprek moeilijk bereikbaar voor verdere vragen, terwijl er na 1 gesprek genoeg vragen achteraf opkomen. Secretaresses zitten tussen de... Geduldige afhandeling, goed gesprek; advies en geen haast. Na gesprek moeilijk bereikbaar voor verdere vragen, terwijl er na 1 gesprek genoeg vragen achteraf opkomen. Secretaresses zitten tussen de communicatie met de advocaat. Voelt ontmoedigend om verdere vragen te stellen terwijl het emotionele kwesties zijn. Mogelijk zit extra vragen na het gesprek niet-bindend het pakket wat je afneemt. Verder goed in wat ze doen!

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw feedback. Vragen beantwoord ik altijd graag voor onze klanten. De beperking is dat inhoudelijke vragen alleen kunnen worden beantwoord aan de beide partijen samen. Daardoor... Hartelijk dank voor uw feedback. Vragen beantwoord ik altijd graag voor onze klanten. De beperking is dat inhoudelijke vragen alleen kunnen worden beantwoord aan de beide partijen samen. Daardoor mag ik niet telefonisch een inhoudelijke vraag beantwoorden aan een van beide partijen als de ander daar niet bij aanwezig is. Het secretariaat moet om die reden eerst beoordelen wat de vraag is. Bij inhoudelijke vragen over het dossier moet dan een videogesprek worden gepland met beide partijen, of de vraag moet per mail worden gesteld, waarbij we ook alleen antwoorden naar partijen samen. Ik begrijp dat dit soms als een obstakel kan worden gezien, maar helaas niet te voorkomen. Alles wat in het dossier gebeurt, moet transparant zijn voor beide clienten.

Wl Kalkman

Erg goed

Uw ervaring

Alles goed geregeld bedankt daarvoor

Reactie Scheiden-online:

john nijhuis

Super geregeld

erg goed en duidelijk

Trude van de Ven

Keurig, accuraat en vlot.

Goed geholpen.