Sunny Latumeten

Perfect. Uiterst begripvol en meedenkend

N. B.

Fijn, zo snel geregeld

Uw ervaring

Prima, deskundige ondersteuning. We werden tussentijds op de hoogte gehouden en rond de afgesproken termijn was de scheiding ingeschreven.

Chris B

Scheiding goed en snel geregeld

Heldere en duidelijke communicatie

Martina

Prima geholpen

Positief

Els Wezenberg (scheiding was in 2017, had de mail nog steeds in mijn bestand. Vr groet.

Makkelijk en simpel, in een hele ingewikkelde periode.

Super fijn

Job

Snel en efficient

Uw ervaring

Duidelijke toelichting, goed gesprek met de advocaat. Toen het verzoekschrift al bij de Rechtbank lag, besloten we de woning toch te verkopen aangezien ik de woning niet kon overnemen na een gesprek... Duidelijke toelichting, goed gesprek met de advocaat. Toen het verzoekschrift al bij de Rechtbank lag, besloten we de woning toch te verkopen aangezien ik de woning niet kon overnemen na een gesprek met de bank. Het convenant kon nog snel aangepast worden en naar de rechtbank gestuurd.

A

Prettig; duidelijk en snel

Patricia

Kan beter

Uw ervaring

Wij hebben het middelste pakket gekozen. Gesprek met de Auke de advocaat op 29 april was zeer prettig en duidelijk. 29 april, deze dag direct de gevraagde papieren teruggestuurd en op 8 mei zijn de... Wij hebben het middelste pakket gekozen. Gesprek met de Auke de advocaat op 29 april was zeer prettig en duidelijk. 29 april, deze dag direct de gevraagde papieren teruggestuurd en op 8 mei zijn de papieren pas naar de rechtbank gestuurd. Er wordt een week nadat je een mail hebt gestuurd pas gereageerd en helaas is de scheiding nog steeds niet rond. We wachten inmiddels al 5 1/2 week.

Wilma

Prima bureau als je alle tijd hebt.

Uw ervaring

Videogesprek met meneer Bakker heel goed. Uitleg procedure ook.
Videogesprek met meneer Bakker heel goed. Uitleg procedure ook.
Prijs ook prima. Maar communicatie bedroevend. We hadden een spoedprocedure, maar kregen steeds antwoorden, zoals, we moeten afwachten. Een actieve houding om ons op de hoogte te houden was ver te zoeken. Ik zal u niet vermoeien met alle details. Maar sinds vandaag is het eindelijk rond. Na heel veel bellen en boos worden vanuit onze kant. Het toppunt vond ik dat belangrijke stukken die naar de gemeente moesten worden gestuurd, niet eens aangetekend werden verstuurd, waardoor de post er na ruim een week nog niet was.

Kasper

Uw ervaring

We hadden gekozen voor het pluspakket. Duidelijke informatie vooraf en een vaste prijs en omdat er geen kinderen in het spel zijn, waren we er samen snel uit