Frans

Top afgewikkeld (en coronaproof)

Uw ervaring

Prettig gesprek met de advocaat via de video. De Rechtbank had een week langer nodig voor de uitspraak, maar uiteindelijk in minder dan 6 weken klaar.

SamenGratisScheiden

NOOIT DIEN

Uw ervaring

Het hele online en/of gratis scheiden is, zeker als er kinderen bij betrokken zijn, niet aan te raden!! Omdat de scheidingsovereenkomst meestal een standaard formulier is waarin zelden alle aspecten... Het hele online en/of gratis scheiden is, zeker als er kinderen bij betrokken zijn, niet aan te raden!! Omdat de scheidingsovereenkomst meestal een standaard formulier is waarin zelden alle aspecten staan of verkeerd staan tegenover wat de bedoeling was. Puinhoop achteraf dus. Met kinderen nog veel erger, het ouderschapsplan is vaak veel te beperkt en zeker als het om je kinderen gaat wil je niet te horen krijgen na een tijdje, ja hadden we besproken..maar niet ondertekend.
Dit van een vader die jaren na de scheiding en jaren van afwezigheid van de moeder opeens word geconfronteerd met zijn ex die OPEENS een moeder instinct leuk lijkt te hebben ontwikkeld. Ookal hebben ze boel besodemieterd, toch hebben vrouwen mbt ouderschap helaas nog steeds een streepje voor. Dus mannen en vrouwen, neem gewoon een advocaat en bespaar nog meer verdriet en stress achteraf. Ik weet er alles van. Veel succes! (Publicatie slechts toegestaan als geen persoonlijke gegevens vermeld worden.)

Daisy

Goed en netjes geregeld

Uw ervaring

Perfecte service als je het samen eens bent. Duidelijk stappenplan. Goed gesprek gehad met de advocaat die nog wat nuttige aanpassingen had. De procedure ging daarna vlot, alleen had de gemeente een... Perfecte service als je het samen eens bent. Duidelijk stappenplan. Goed gesprek gehad met de advocaat die nog wat nuttige aanpassingen had. De procedure ging daarna vlot, alleen had de gemeente een foutje gemaakt bij de inschrijving en dat heeft scheiden-online meteen laten herstellen door de gemeente.

Albert

Advocaat prima, administratie moet echt beter.

Uw ervaring

Het gesprek met Auke was zeer prettig en duidelijk.
Het gesprek met Auke was zeer prettig en duidelijk.
Administratie moet beter, na zelf 2 keer vragen in een maand tijd bleek dat de gemeente de uitschrijving naar een verkeerd adres gestuurd had. Niemand die na de eerste keer actie ondernam.
Op mijn laatste reactie maar een slap antwoord.
De termijn heeft langer geduurd dan de beloofde tijd.

Koen

Bedroevend slechte communicatie/secretariaat, fijn gesprek met advocaat

Uw ervaring

Om positief te beginnen: het gesprek met de advocaat bij het doornemen van het convenant zelf verliep erg prettig.

Verder verliep het hele proces erg slecht. Bij iedere stap in het...

Verder verliep het hele proces erg slecht. Bij iedere stap in het proces van aanvragen van gesprek tot aan het krijgen van de inschrijving bij de burgerlijke stand ging iets traag of fout. Hierover krijg je geen bericht totdat je zelf contact opneemt om de status te vragen. Meerdere keren werden computerstoring of vertraging bij de partijen (rechtbank, gemeente) als oorzaak genoemd. Nooit kregen we excuses of werd eerlijk toegegeven dat ze veel te traag waren.

Het totale proces duurde hierdoor ruim 3 maanden in plaats van de 'gemiddelde 5 weken' die op de website staat vermeld.

Fleur

Fijne begeleiding

Uw ervaring

Goede tips gekregen en een prettig gesprek met de advocaat. Daarna was het in vier weken klaar, ondanks dat de advocaat ons waarschuwde dat het druk was bij de rechtbank.

Janine

Erg slordige en trage organisatie.

Uw ervaring

Erg slordige en trage organisatie. Hoewel ze op de website beloven dat het snel en zorgeloos is, moet je ze bij iedere stap controleren, wijzen op de afspraken en corrigeren. Kortom een stelletje... Erg slordige en trage organisatie. Hoewel ze op de website beloven dat het snel en zorgeloos is, moet je ze bij iedere stap controleren, wijzen op de afspraken en corrigeren. Kortom een stelletje prutsers die voor wat ze werkelijk doen veel geld vragen en er ook nog erg lang over doen!

John Bouma

Zeer slechte communicatie, geen respons op mail en/of telefoon

Uw ervaring

We zijn nu ruim 6 weken verder en krijgen maar geen reactie op ons verzoek om een aantal wijzigingen door te voeren in ons scheidingsconvenant.

Gieta Jankie-ducaneux

Ik ben doof en Henk slecht hoor rollator.

Geschiedenis Henk goed feb 2020 ,

Mee verhuis S Gravenweg 141
2902LG CAPELLE AAN DEN IJSSEL Feb

Duitsland...
Ik ben doof en Henk slecht hoor rollator.

Geschiedenis Henk goed feb 2020 ,

Mee verhuis S Gravenweg 141
2902LG CAPELLE AAN DEN IJSSEL Feb

Duitsland steve Frank en help mij goed succesvol vriend mij maart 2020 hollandse

Getrouwde steve en gieta .

Aparte kamer groot Henk slaapt oké

Steve Frank-Jankie
Kamer slapen goed ?

Uw ervaring

Help tolk vrouw spreekt oké

Ik ben doof en steve Frank hollandse?
WhashAap + (619) 202-5668 steve Frank Duitsland bank Sparkasse Berliner goed.

Ser

Super fijn concept

Uw ervaring

Kundig en efficiënt. Daarnaast scherp geprijsd.