Willem

Matig

Uw ervaring

Juridisch, prima. Informatievoorziening tijdens de procedure zeer matig. De gemeente was eerder op de hoogte dan wij.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Hartelijk dank voor uw reactie.
Vervelend dat u dit als negatief heeft ervaren. De gemeente is altijd eerder op de hoogte van de echtscheiding dan de advocaat en de clienten, omdat zij de instantie zijn die de echtscheiding inschrijven. De echtscheiding wordt door de huwelijksgemeente ingeschreven en direct electronisch verwerkt in de BRP. Na die inschrijving ontvangt de advocaat een bewijs van inschrijving. Dat laatste gaat helaas meestal nog per post.

Miranda Van der Velde

Beoordeling scheiding

Uw ervaring

De procedure verliep heel goed. Alle documenten waren zeer duidelijk en makkelijk naar persoonlijke situatie aan te passen. Persoonlijk gesprek verliep erg professioneel. En hebben nog een aantal... De procedure verliep heel goed. Alle documenten waren zeer duidelijk en makkelijk naar persoonlijke situatie aan te passen. Persoonlijk gesprek verliep erg professioneel. En hebben nog een aantal goede tips mogen krijgen.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback, en nogmaals alle succes vor de toekomst gewenst.

T Bruijn

goed

Jasmijn

Snel afgehandeld en hele goede service

Uw ervaring

Mijn ervaring is erg goed met B& Advocaten. Ik werd altijd vriendelijk te woord gestaan en ondanks het basispakket zijn we vakkundig en snel geholpen.

Reactie Scheiden-online:

Dat was de bedoeling. Goed te horen dat alles naar wens is verlopen.

Joke kouwenhoven

Netjes en correct

Uw ervaring

Netjes en correct en staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden

Frans Nijland

Concreet helder en goed

Uw ervaring

Duidelijke info vooraf tijdens en achteraf

Jan

Hoe makkelijk het kan

Uw ervaring

Zeer professionele ervaring die zeer service gericht en vooral vriendelijk was. Voordeel was wel dat wij als te scheiden paar alles samen hebben gedaan zonder enige spanning en dat bevorderde wel... Zeer professionele ervaring die zeer service gericht en vooral vriendelijk was. Voordeel was wel dat wij als te scheiden paar alles samen hebben gedaan zonder enige spanning en dat bevorderde wel het proces en was het voor de advocaat wel wennen dat we samen achter één computer skypten

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor je reactie, Jan. Gelukkig hebben we regelmatig clienten die bij elkaar zitten voor het videogesprek. In jullie geval was de verstandhouding tussen jullie beiden inderdaad erg... Hartelijk dank voor je reactie, Jan. Gelukkig hebben we regelmatig clienten die bij elkaar zitten voor het videogesprek. In jullie geval was de verstandhouding tussen jullie beiden inderdaad erg goed. Dat maakt veel verschil.

JS

Zeer efficiënt en goed.

Koppelaar

Feedback online

Uw ervaring

Zeer klantvriendelijk en prettig, alles werd goed uitgelegd.