Jacqueline Strang

Uw ervaring

Goeie ervaring. Zou het zeker aan raden bij jullie

John

Fijn, maar wel administratieve foutjes (tenminste: Zo noem ik het als ik het scheidingsconvenant van een ander echtpaar krijg….)

prettig

Jacky

Snel scheiden

Uw ervaring

Ik ben twee keer flink teleurgesteld geweest in de back-office. Eerste keer omdat de scheidingsaanvraag 1 week langer is blijven liggen door een fout van de bank - office dan in eerste instantie was... Ik ben twee keer flink teleurgesteld geweest in de back-office. Eerste keer omdat de scheidingsaanvraag 1 week langer is blijven liggen door een fout van de bank - office dan in eerste instantie was toegezegd. De tweede keer, toen waren we al gescheiden, kreeg ik mail die alleen voor mijn ex was bedoeld. Al met al toch redelijk snel gescheiden maar de dienstverlening vind ik redelijk tot matig. Dit lag overigens niet aan de advocaat. Fijne man, heldere uitleg.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw verzoekschrift is inderdaad bijna een week later ingediend dan de bedoeling was. Naar aanleiding van dit incident hebben we het werkproces nogmaals beoordeeld en... Hartelijk dank voor uw feedback. Uw verzoekschrift is inderdaad bijna een week later ingediend dan de bedoeling was. Naar aanleiding van dit incident hebben we het werkproces nogmaals beoordeeld en verbeterd. Mailverkeer in een gezamenlijk dossier wordt altijd naar beide partijen gestuurd. Ook als het bijvoorbeeld een vraag van een van beide partijen is ten aanzien van de aankoop van een nieuwe woning of een vraag over toeslagen. We willen voorkomen dat binnen een dossier mailverkeer ontstaat tussen een van beide partijen en de advocaat zonder dat d ander daarvan op de hoogte is.

Geert

Prettig, duidelijk en makkelijk gescheiden.

Uw ervaring

Uitstekend. Eerste contact op 26/4 Datum definitieve scheiding 6/6. Duidelijkheid en het houden aan afspraken is prima. Antwoorden via mail gesteld worden dezelfde dag beantwoord.
De actie...
De actie om kwijtschelding van eigen bijdrage te verlenen is ook uitzonderlijk!

Reactie Scheiden-online:

Bedankt voor uw reactie. De laagste eigen bijdrage brengen we inderdaad niet in rekening, waardoor het traject soms zelfs kosteloos is.

Susanne van Doornik

Prima, zorgvuldig en snel

Ingrid

Goede hulp bij scheiding

Uw ervaring

Prima geholpen met wat we moesten regelen en hoe het allemaal werkt.

Sylvion

Fantastisch

Uw ervaring

Uw dienst verlening heb als zeer prettig ervaren. De sfeer was gemoedelijk en ben op belangrijke punten wegwijs gemaakt.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat naast onze dienstverlening de sfeer was zoals wij deze voor ogen hebben.

Winter

Complimenten

Uw ervaring

Dienstverlening was prima, efficiënt. Goede voorlichting met ruimte voor vragen. Klantgericht en vriendelijk. Afwikkeling was als toegezegd, vlot en binnen korte tijd was alles geregeld.

Reactie Scheiden-online:

Bedankt voor uw feedback. Nogmaals veel succes voor de toekomst gewenst.

Haas

Snel.. efficiënt... professionals

Goed.. betrouwbaar..relaxed.. professioneel

hector ferrari

Niet alles zoals het zou moeten

Uw ervaring

Bijna het het hele traject ging goed, de laatste stap ging echter minder, wij hebben te lang moeten wachten op de terug koppeling van de inschrijving bij de gemeente. Wij hebben de gemeente gebeld... Bijna het het hele traject ging goed, de laatste stap ging echter minder, wij hebben te lang moeten wachten op de terug koppeling van de inschrijving bij de gemeente. Wij hebben de gemeente gebeld en kwamen er achter dat u al ruim een week het bewijs van inschrijving had, wij hebben dan u gebeld en de dame die ons te word stond gaf als antwoord dat het te druk was.