Boersma

Een aanbeveling als u snel wilt scheiden

prettig, accuraat, heldere communicatie

als zeer goed

Roos Janssen

Goede dienstverlening, scherpe prijs

Uw ervaring

Zeer goede, snelle en efficiënte afhandeling van de echtscheiding. Auke Bakker neemt de tijd, stelt vragen ter controle en adviseert waar nodig. Je betaalt pas achteraf en niet meer dan nodig.... Zeer goede, snelle en efficiënte afhandeling van de echtscheiding. Auke Bakker neemt de tijd, stelt vragen ter controle en adviseert waar nodig. Je betaalt pas achteraf en niet meer dan nodig. Aanrader voor wie uit elkaar wil en nog op goede voet met elkaar staat.

pim

Pim

Uw ervaring

Scheiden is een ramp maar soms kan het niet anders helaas.
Als je er samen uit kunt komen zonder al te veel problemen gaat het heel snel.
Prima begeleiding en zeker betaalbaar anders...
Scheiden is een ramp maar soms kan het niet anders helaas.
Als je er samen uit kunt komen zonder al te veel problemen gaat het heel snel.
Prima begeleiding en zeker betaalbaar anders kost het een klein vermogen.
Hoop ze nooit meer nodig te hebben maar als het moet kom ik graag terug.

Naaldenberg

Duidelijk, snel en toch ook persoonlijk

Uw ervaring

Snel scheiden ging heel goed, ging in harmonie en zonder kinderen. Extra betaald voor een snellere afwikkeling. Duidelijk proces en bij vragen altijd netjes geholpen. De afspraak bij de advocaat om... Snel scheiden ging heel goed, ging in harmonie en zonder kinderen. Extra betaald voor een snellere afwikkeling. Duidelijk proces en bij vragen altijd netjes geholpen. De afspraak bij de advocaat om het convenant te ondertekenen was prettig en goede uitleg over alle artikelen. Het was emotioneel maar fijn dat het op deze manier kon gaan.

Online scheiden maakt het proces gemakkelijker

Uw ervaring

De afhandeling verliep vlot en moeiteloos, je geeft alles uit handen en hoeft zelf vrij weinig te ondernemen. Ik miste wel enige empathie van de medewerkers. Het is een moeilijke fase en voor mijn... De afhandeling verliep vlot en moeiteloos, je geeft alles uit handen en hoeft zelf vrij weinig te ondernemen. Ik miste wel enige empathie van de medewerkers. Het is een moeilijke fase en voor mijn part iets te zakelijk afgehandeld.

van de Laar

Goede dienstverlening

prima

Janneke Bassa

Uitstekend

Uw ervaring

Als goed en duidelijk en snel

den Hertog

Prima begeleiding

Uw ervaring

Wij kregen duidelijke uitleg en stappenplan. Contact verliep soepel en efficient