Claudia

Duidelijk en snel

Uw ervaring

zeer goed. Alle informatie op papier en website is erg duidelijk en de communicatie met het kantoor verloopt vlot en soepel

Adne Evers

Vreemd om hier een titel in te vullen?

Uw ervaring

Heel goed, ging heel soepel.

Wouter Kremer

Wat een fantastische manier om snel uit elkaar te gaan als je geen ruzie met elkaar hebt!

Uw ervaring

Wat een fantastische manier om snel uit elkaar te gaan als je geen ruzie met elkaar hebt.

We hadden eerst 2 mediators thuis uitgenodigd maar dat is altijd een totaalpakket en de kosten liggen rond de 4000 euro.

Nu zijn we 850 euro kwijt en heeft de procedure in totaal maar 6 weken in beslag genomen (we hebben 100 euro extra betaald voor spoed).

Je moet zelf wel veel meer zaken uitzoeken en regelen maar er is genoeg info op internet te vinden. De duidelijke sjablonen van scheiden online maken het makkelijk.

A.K.J. Eijgelaar

Efficient en snel

Uw ervaring

Up to date, het ging zoals werd beschreven.

D. Van Duinkerken

Uw ervaring

Snelle afhandeling, staan je altijd te woord bij vragen.

M. van Veeren

Prima service!

Uw ervaring

Prima geregeld, nette afspraken gemaakt, goede service en vlotte afwikkeling.

Joke Janssen

Snel en deskundig afgehandeld

Uw ervaring

Zeer bereikbaar voor vragen. In het gesprek worden de wensen doorlopen en vrij snel daarna heb je een volledig convenant en ouderschapsplan!

?

Uw ervaring

Prima, deskundig, toch ook nog persoonlijk.

M. Klopper

Vriendelijk en deskundig.

Uw ervaring

Ondanks dat de begeleiding 'van afstand' (per Skype en email) verliep, heb ik het als zeer deskundig, vriendelijk en zelfs 'warm' ervaren. Goede uitleg, uitstekende afhandeling.

Mascha Haverkamp

Dienstverlening scheiding Tamboer-Haverkamp

Uw ervaring

Ondanks dat het op afstand was heb ik het als persoonlijk ervaren. Aangezien ik een snelle procedure wilde heb ik het prettig gevonden dat er mee werd gedacht.