I.Erich

Snelle, professionele en keurige afhandeling

Uw ervaring

Erg prettig, snel en professionele afhandeling van de scheiding.

bertel bertelsen

Niet het geld waard

Uw ervaring

traag , moest veel dingen opnieuw uitleggen, geen casemananger, veel fouten waaronder het niet nakijken van de scheidingspapieren nadat ze van de rechtbank kwamen, slecht opgeleid secretarieele staf

Reactie Scheiden-online:

Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de afwikkeling. In uw geval heeft de Rechtbank een spelfout gemaakt bij uw naam. Als gevolg daarvan moest de Rechtbank een herstelbeschikking... Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de afwikkeling. In uw geval heeft de Rechtbank een spelfout gemaakt bij uw naam. Als gevolg daarvan moest de Rechtbank een herstelbeschikking afgeven. Deze spelfout is door ons opgemerkt, maar uiteraard pas nadat de beschikking door de Rechtbank was afgegeven. Het is niet mogelijk dit eerder te signaleren. Vanwege die herstelbeschikking duurde uw traject langer. En omdat u de stukken nodig had voor het buitenland, diende u nu twee beschikkingen te laten vertalen in plaats van 1. De echtscheidingsbeschikking en de bijbehorende herstelbeschikking. Ik begrijp dat dit erg vervelend is, maar van onze kant helaas niet te voorkomen.

J van Olst

Makkelijk scheiden

Uw ervaring

Een makkelijke manier van scheiden als je het samen eens bent en bijv niet de zorg over kinderen hebt.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie. Ook bij kinderen is ons traject mogelijk, maar dan moet wel het ouderschapsplan worden opgesteld en dienen de ouders overeenstemming te hebben over de afspraken in... Hartelijk dank voor uw reactie. Ook bij kinderen is ons traject mogelijk, maar dan moet wel het ouderschapsplan worden opgesteld en dienen de ouders overeenstemming te hebben over de afspraken in het ouderschapsplan.

SJL van de Putte

Flits Scheiding

Uw ervaring

Snel en efficiënt , binnen 2 weken was alles geregeld.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review. Bij een spoedtraject proberen we de afwikkeling nog sneller te laten verlopen. Fijn dat u tevreden bent.

F. Kerkhof

Vlot en vakkundig

Uw ervaring

Prima; documenten zijn digitaal beschikbaar en kunnen doorgenomen en ingevuld worden voordat er sprake is van kosten,
het vervolg wordt zorgvuldig en vakkundig opgepakt en afgehandeld.

Sebastiaan

Goede snelle service!

Uw ervaring

Prettig en toch persoonlijk ondanks dat het voornamelijk online is.

Reactie Scheiden-online:

Fijn dat u het zo ervaren heeft. We hebben u beiden graag bijgestaan.

R.

Uitstekende service voor een betaalbare prijs!

Dienstverlening was uitstekend.

M.m. Boerland

Helder duidelijk goed bereikbaar per telefoon

Vriendelijk service gericht

Ellen

Aanrader

Uw ervaring

Als zeer prettig, deskundig, duidelijk en persoonlijk Kortom een hele goede ervaring !!

Reactie Scheiden-online:

Fijn dat u het zo heeft ervaren! Hartelijk dank.

Brigitte Plein

Bedankt voor jullie hulp!

Goed geïnformeerd. Snelle procedure