Michael

Flitsscheiding

Uw ervaring

Nadat mijn ex en ik samen het convenant hadden opgesteld, hebben wij dit samen met de heer Bakker doorgenomen. Hij had goede aanvullende tips. Nadat de scheiding was ingediend, is deze in 1 week... Nadat mijn ex en ik samen het convenant hadden opgesteld, hebben wij dit samen met de heer Bakker doorgenomen. Hij had goede aanvullende tips. Nadat de scheiding was ingediend, is deze in 1 week uitgesproken!!

Reactie Scheiden-online:

Vaak verloopt de procedure bij de Rechtbank vrij snel, zeker bij het spoedtraject. Bedankt voor uw feedback.

Erika van Overbeek

Professioneel, netjes en snel scheiden.

Uw ervaring

Ik ben bijzonder gecharmeerd van de snelheid, de adequaatheid en de netheid waarmee ons verzoek tot scheiden gerealiseerd is.
Het gesprek middels videoverbinding was netjes en goed. Fijn dat...
Het gesprek middels videoverbinding was netjes en goed. Fijn dat je meteen de wijzigingen die in het convenant moesten komen zag staan en dat de advocaat alles helder uitlegde.

Reactie Scheiden-online:

Goed te horen dat u tevreden bent en dat u ook de videomeeting als positief heeft ervaren.

T. Kessels

Keurige en snelle afhandeling van de scheiding.

Uw ervaring

Professionele service met fijne mensen.

r.Buxtorff

Scheiden-onlijn is goed bevallen

Zeer goed

Claudia Buijs

Duidelijke en snelle afhandeling

Uw ervaring

Prettig is een wat rare benaming voor een dergelijke situatie..
Ik vond de begeleiding, uitleg tijdens de afspraak en het emailcontact erg duidelijk, netjes en snel.
Dat maakt het...
Prettig is een wat rare benaming voor een dergelijke situatie..
Dat maakt het allemaal een stuk dragelijker.

Reactie Scheiden-online:

Hoewel het inderdaad nooit echt prettig is, proberen we de procedure wel zo zorgeloos mogelijk af te wikkelen. Fijn te hoeren dat dit is gelukt.

A. Schrijver

Scheiden snel geregeld

Uw ervaring

Dienstverlening was correct, snel en goed begeleid.

Dhr P te W

Efficiente en heldere afhandeling

Uw ervaring

Als kundig en positief. Documenten waren helder. Skype-meeting verliep vlot, advocaat wist zaken goed uit te leggen en heeft ons kundig door de procedure heen geleid.

Reactie Scheiden-online:

Bedankt voor uw positieve reactie.

Franken

Scheiding 2018

Uw ervaring

Alles was snel en goed geregeld. Wij hadden dan ook geen kinderen of koophuis. Alles was zeer overzichtelijk.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review. Ook bij kinderen of een koopwoning is ons traject goed te gebruiken. Bij kinderen moet wel een ouderschapsplan worden opgesteld.

Nettie

Scheiding`

Professioneel `

Tanjajolien

Zo wordt scheiden toch wat lichter!

Uw ervaring

Ik heb de samenwerking met dit bureau als zeer positief ervaren. Van begin tot het einde. Het was duidelijk welke stappen er steeds genomen dienden te worden. En gezamenlijk hebben we de stappen... Ik heb de samenwerking met dit bureau als zeer positief ervaren. Van begin tot het einde. Het was duidelijk welke stappen er steeds genomen dienden te worden. En gezamenlijk hebben we de stappen genomen. En zo zijn bij het resultaat gekomen: De scheiding helemaal rond.
Ik vond daarbij ook het doornemen van de afspraken in het scheidingsconvenant, via videomeeting, prima gaan. En praktisch.
Hartelijke dank aan de heer Bakker en zijn collega's. Ik beveel ze erg aan. En wens ze een goed 2019 bij deze.

Reactie Scheiden-online:

Graag gedaan. U beide ook een heel goed 2019 gewenst.